Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk Refund på Ziggs kjøpe mitt. klare ikke å spille han på et høyt nåkk nivå. I gave up xD

 

Man kan visst få 1 refund per konto.. Skriv Følgende:

 

Topic: (Champ Name) (Refund)

- Currency Type (IP/RP):

- Amount:

- Date Purchased:

 

Det må være innen 30 dager siden du kjøpte den champen/bundle/runes

Via https://support.leag...om/requests/new

 

Fikk vite at jeg kunne refundere 3 items(champ, skin, runes og annet stuff) Engangstilbud, og innen 30 dager siden kjøp.

Lenke til kommentar

Er det noen som føler at fizz er for sterk? har i det siste spilt han mid og w(seastone riden) hitter latterlig mye. spilte mot en gragas og fikk han fra fullt hp til halvt med 2 auto atacks og i lvl 2 instagibbet jeg han med qw combo. etter det var drepte jeg han hver gang jeg kom til lane. har ikke møtt en mid jeg ikke får first blood på bortsett fra teemo og vlad.

 

helt latterlig op mid synes jeg

 

Situational conterpick. Bra mot vlad, tf, swain, kass og cass.

Men han kan bli knust av ryze, galio og andre spells champs som ikke er avhengig av å gjøre en kombo for å få kills.

Virket litt rart at du tapte mot vlad, det er bare å være aggro nok hvis du kjører heal ign.

Lenke til kommentar

BX3, Eskimos, Vaskebjørnene, Replika(?), wombo combo(mix?), Global Gaming(mix), Precively(mix?), er hvertfall noen av de.

 

Som skrevet er jeg usikker på noen av de, om de faktisk eksisterer, og om de er mix/jeg vet at de er mix-team.

 

 

Edit: Du har også desynchonized, Lions, Keyboard BB, Complex og Holy Crusaders.

Usikker på hvilke av disse som fortsatt eksisterer tho.

Endret av SNORLX
Lenke til kommentar

Er det noen her som spiller på NA serveren? Har 3-4 accounts på NA serveren som er lvl 30 og en lvl 11 på EU West. Har prøvd å lvle EU West accounten til 30 slik at jeg får spilt med norske spillere, men jeg får ikke lyst til å spille uten noen partner og uten runes og masteries.

 

Noen tips?

 

NA: Kujta (elo: 146x og over 2k normal wins), Cheeba (elo: 176x og over 700 normal wins) og blero (elo: 164x og over 500 normal wins)

 

EU West: Acetylsalicacyde (er lvl 11, har rundt 20-30 games totalt)

Lenke til kommentar

Er det noen her som spiller på NA serveren? Har 3-4 accounts på NA serveren som er lvl 30 og en lvl 11 på EU West. Har prøvd å lvle EU West accounten til 30 slik at jeg får spilt med norske spillere, men jeg får ikke lyst til å spille uten noen partner og uten runes og masteries.

 

Noen tips?

 

NA: Kujta (elo: 146x og over 2k normal wins), Cheeba (elo: 176x og over 700 normal wins) og blero (elo: 164x og over 500 normal wins)

 

EU West: Acetylsalicacyde (er lvl 11, har rundt 20-30 games totalt)

 

Du kan betale for transfer fra en server til en annen, er vel ikke så mye vits å ha 3 kontoer på samme server? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...