Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med CM7 Nightly opplevde jeg utrolig dårlig dekning og random brudd i dekningsforbindelsen både titt og ofte. Folk kunne ikke ringe meg og jeg måtte reboote telefonen før jeg skulle ringe noen. Har nå MIUI 2.3.30 som jeg er veldig fornøyd med. Ingen brudd i signalet og telefonen fungerer bra.

 

MIUI ser kanskje litt penere ut enn CM Nightly, men batteritiden er noe dårligere og det er veldig iPhone-lignende menyer. Selv foretrakk jeg CM Nightly sin.

Lenke til kommentar

Med CM7 Nightly opplevde jeg utrolig dårlig dekning og random brudd i dekningsforbindelsen både titt og ofte. Folk kunne ikke ringe meg og jeg måtte reboote telefonen før jeg skulle ringe noen.

Samme skjer med stock som er rootet også.

Skjer med hele telefonen. Er det ikke det ene, så er det det andre. Det er vel kanskje grunnen til at folk switcher rundt fra rom til rom. :hm:

Lenke til kommentar

Har siste CM7 stable og er ikke veldig imponert, får også ofte tving avslutning på programer. Plutselig har jeg svart skjerm og må ta ut batteri. Kommer til å skifte når jeg har tid og gidder. Vet ikke hvilken jeg skal prøve men kanskje en av Modaco eller Temasek sin versjon av CM7. Alternativt gå tilbake til orginal ROM.

Lenke til kommentar

Man ikke, men man får RIL 218 med CM7, BB er ROM-uavhengig. Derfor er GetRIL greit å ha.

 

Jeg hadde mye tull med cm7 helt til jeg la inn BB218, mener å ha lest at det er eneste stabile BB for cm7.

For meg virket det svært bra og telefonen ble helt stabil ....

 

får beskjed om at 218 ikke fungerer verken i a eller b versjon.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...