Gå til innhold

Secret Santa 2008: Gi en julegave til en forumbruker! (VIKTIG BESKJED..!)


b-real

Anbefalte innlegg

Hei!

Viktig beskjed!

Beskjed om hvem din Secret Santa er vil komme via PM!

 

 

Da er det på tide å gjennomføre en liten tradisjon her på forumet og det er "Secret Santa".

Hele idèen er går ut på det at man skal gi gaver til hverandre rett og slett og få en gave fra en eller annen på forumet rett og slett og du vet ikke hvem det er du får gave ifra før du åpner pakken (forhåpentligvis på julaften da ;) ).

Hvis du lurer på hvordan dette har blitt arrangert tidligere så kan du se hvordan det ble utført i 2006

 

Det vi gjør er at vi samler inn en liste over personer som har lyst til å være med på dette og som både skal sende en pakke og motta en pakke og det skal være innenfor en bestemt prisklasse også. Dette må det nesten være for alle har ikke like god råd i dette landet og det må man bare respektere rett og slett.

 

Hvem som skal gi til hvem er det undertegnede som ordner. Jeg sender dere adressen og hvem det er dere skal sende til. Jeg skal ikke ha pakkene, det skal dere sende selv direkte til vedkommende dere få.

 

Pris::

Alle i Norge i dag har ikke like god råd så vi må ha en minstepris og en makspris på dette.

Minste-pris: 100kr

Maks-pris: 300kr

 

Spørsmål?

Har du da flere spørsmål eller ting jeg ikke har tenkt på så skriver du det i denne tråden så skal man svare så snart man har muligheten til det.

 

Påmelding:

Hvis du skal melde deg på Secret Santa så skal det gjøres på følgende måte:

 

Send en epost til adressen [email protected] med følgende informasjon:

 

1. Ditt alias på forumet (nicket ditt)

2. Ditt egentlige navn

3. Din postadresse.

 

Jeg tar IKKE imot påmelding via PM eller andre metoder. Skal du melde deg på så må du sende epost på denne epost-adressen.

Jeg får nok av PM i løpet av en dag og det kommer til å bli TOTALT kaos hvis dere sender PM...så dere kommer ikke til å bli påmeldt hvis dere ikke gjør slik det står nøyaktig ovenfor.

 

Påmeldingsfrist:

Vi blir nødt til å sette en stoppdato for dette prosjektet.

For at alle skal ordne gavene og at man skal få tid til å dele ut all informasjonen osv så setter vi stopp for påmeldingen den 5. Desember.

Det blir ikke mulighet for å melde seg på etter 5. Desember!

 

Påmeldte:Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforKlikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

<li>Vet at det var en del siste som fortalte hvem de skulle gi til noe jeg personlig syns er idiotisk, hele poenget med Secret Santa forsvinner rimelig hvis en videreformidler hvem det er en skal gi til så vær så vennlig å hold det for dere selv!

 

Brukere som ikke har fått sine pakker:

  • L4r5
  • Torswin

Hvis dere skal ha noe å putte i signaturen så dere vil øke sjansen for at flere får det med seg kan dere putte noe som dette f.eks:

[size=2][b][color="#ff0000"]Secret Santa 08[/color][/b][/size]: [url="http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1029050"][color="#000000"]Gi en julegave til en forumbruker![/color][/url][url="http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1029050"] [/url]

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, synd jeg er "usikker" paa min egen postadresse paa grunn av at familien min flytter rundt juletider og det var jeg tenkte paa aa ta i mot pakken :s (kunne jo brukt min utenlandske adresse, men det blir jo litt feil portomessig sett :p). Haaper det ordner seg för 5. desember ^^

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar

da var e-posten sendt :)

 

meget god tradisjon dette. har allerede noen ideer om hva jeg skal kjøpe, men skal jeg gå for morsomt, kult, seriøs, koslig, godt eller tøft? :hmm:

 

edit:

 

Bra tiltak. Får litt rare tanker i hodet, spesiellt kanskje at man ser større betydning i å sende gave til en ukjent enn til familie (for min egen del).

 

hvilken urett er det som hersker i verden når man ikke kan sende en iskrem pakket i ost via posten?

 

jeg liker det :)

 

edit: håper det står litt på profilen til den jeg skal sende til :p

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Jeg har veldig lyst å delta, men vet ikke helt om jeg tar sjansen. I fjor (forrige gang) fikk jeg aldri noen pakke. :(
Ikke? Så drit da. Men hey...nå er det jeg som arrangerer tråden så folk kanskje sender pakken :shrug:

You win some...loose some =)

 

Skulle gjerne vært med, men visse bosituasjoner gjør at jeg ikke har mulighet :(
Jaha? Hvordan det? oO

 

Lagt til folk en har fått epost på.

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...