Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Riktig pris på garasje?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal ha meg en stor dobbel garasje med loft. Jeg har fått en pris på 400000 kr fra en lokal snekker. Dette inkluderer alt utenom elektrisk. Høres dette ut til å være en riktig pris? Se beskrivelse av garasjen under:

 

Den skal være 6,2x8,0 meter. 45 graders takvinkel. En 5 meter bred stål garasjeport (full isolert) med port åpner. Isolert bod forran bilene innerst i garasjen. Trapp opp til loftet på baksiden av garasjen. Egen dør utenfra og inn i boden. 2 vinduer på ene langsiden. 1 vindu på loftet i front, og 1 dør med vindu på loftet. Garasjen vil ikke være isolert, men være klar for det med asfalt plater under kledning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt halvveis svar, men jeg betalte 130k for samme løsning i byggesett med med 36° takvinkel, men 6,2x8,6.

 

Usikker på hvor mye tillegg det blir med 45° takvinkel men forutsatt 0,- så tar din snekker 270k for jobben.

 

Send en mail til Grimstad og lignende så får du et greit bilde på priser.

 

--> Du nevner ikke grunnmur. Er det med i prisen?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...