Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

 

Hans øvrige materiale gjenspeiler jo ikke disse holdningene så derfor har jeg vondt for å tro at det var ment seriøst, men jeg forstår myndighetenes reaksjon når det er et faktisk problem, spesielt i Japan som det ble referert til, og han er en såpass innflytelsesrik "offentlig" person (om man kan kalle han det).

Holdningene hans virker ikke akkurat helt allright på twitter og tinder.

 

Anonymous poster hash: 2ff60...e18

 

Hvis du følger med litt innad i RSD, så vil du nok merke at det hele er satire. Etter at RSD Jeffy fikk en artikkel i Jezebel, har Julien hatt veldig lyst på en. Så han har sendt de de drøyeste videoene han har laget etc. Dette kokte nok litt over hva det egentlig var ment til å være.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg går på ingen måter Julien i forsvar, han er en attention-whore uansett hva slags intensjoner han har hatt med senere krumspring. Det eneste jeg sier er at det meste av øvrig materiale han har er av en helt annen kaliber. Han, som alle andre PUA folk man kan finne på youtube, har mye bra, og mye dårlig. De drar alle ting til de mest ekstreme ytterkanter til tider så det gjelder å bruke sunn fornuft og en klype salt når man velger hva man skal prøve/ta til seg. Kunne aldri falt meg inn i min villeste fantasi å approache jenter på den måten de ofte gjør, men både Julien og de øvrige har mange videoer og tips som baserer seg rundt mer siviliserte sjekkemetoder samt mye stoff om hvordan man skal ha det bedre med seg selv.

Lenke til kommentar

 

Hans øvrige materiale gjenspeiler jo ikke disse holdningene så derfor har jeg vondt for å tro at det var ment seriøst, men jeg forstår myndighetenes reaksjon når det er et faktisk problem, spesielt i Japan som det ble referert til, og han er en såpass innflytelsesrik "offentlig" person (om man kan kalle han det).

Holdningene hans virker ikke akkurat helt allright på twitter og tinder.

 

Anonymous poster hash: 2ff60...e18

 

Hahaha =)

 

Anonymous poster hash: 5d25f...b9d

Lenke til kommentar

For en kveld, rinse and fucking repeat everytime.

 

 

2-3 enkle makeouts som vanlig.

 

1 nummer, etter å ha smørt tannhjulene hennes hele kvelden. Prøvde på ett usselt kyss men der måtte jeg tydeligvis prøve hardere gitt, selvom det var mye kroppskontakt som hun gjengjaldt og tok iniativ til.

 

 

Skjønner ærlig faktisk ikke talt hva faen jeg gjør feil her.

 

Enten så leser alle meg som en åpen bok og skjønner at han karen her fint kan falle innenfor forhold, istede for kun moro så de velger å utnytte det.

 

EDIT: Winget en kompis 2 hooks med number close, å masse dansepartnere for de andre vennene mine.

Endret av R3pulsive
Lenke til kommentar

Dro ut edru og alene.

 

Gikk oslo rundt i 2 timer og approachet så mange jeg turte.

 

Ble kjent med 4 jenter jeg tilbringte endel av kvelden med, ellers var det halvgreie samtaler men de fleste var ganske avvisende. Fikk nå endel erfaringer ihvertfall.

 

Har inntrykk at det er lettere å daygame i gatene, å på kvelden bedre inne på klubbene å ikke når de skal ett sted hvor de har noe i agendaen.

 

Uansett så har jeg ihvertfall hatt framgang og steppet rimelig greit ut av komfortsonen min.

Lenke til kommentar

Synes feministene graver sin egen grav nå egentlig. Den skjorta til han satelitt-duden var litt å ta i synes jeg. Mister litt seriøsitet når det er sak på sak på sak

Problemet til feministene er vel heller at mange anser alle feminister som en sammenhengende gruppe, mens det i realiteten finnes utrolig mange forskjellige syn innad i det som kan kategoriseres som feminisme.

Lenke til kommentar

Da trur jeg du misforstår. Jeg snakker om disse ekstreme som leter etter ting å ta menn for. Som f.eks skjorta til han satelitt-fyren. Som nevnt for to innlegg siden.

Det grenser jo til psykisk lidelse spør du meg. Å være så opptatt av å henge ut mennesker

 

 

Ble litt ot av meg.

Endret av hfthomas
Lenke til kommentar

Så du hevder at de fleste som ønsker like rettigheter for menn og kvinner har psykiske problemer? Jeg vet ikke hva du tror feminisme handler om, men selve definisjonen på det, er et ønske om like rettigheter for kvinner og menn.

Det er klart at enkelte av de mer "ekstreme" feministene har issues. Det er virkelig ikke sunt når de ser "kvinnediskriminering" i nesten alt (confirmation bias).

Lenke til kommentar

Så, på lørdag hadde jeg en ganske koselig date med ei jente. Vi lagde mat sammen, skravlet, spilte spill og så på en klissete film, før hun dro hjem relativt seint.

 

Tingen er at jeg er usikker på om jeg vil prøve å ta dette videre. For all del, hun er ei herlig jente, men er også veldig... passiv og sjenert. Som gjør det litt vanskelig å lese henne, og jeg føler meg veldig sikker på at hun uansett hva hun egentlig ønsker neppe kommer til å ta initiativ selv. Så da er det opp til meg.

 

Veldig usikker på hva jeg ønsker, så benytter meg av denne tråden for å lufte tankene mine rundt det. Kommentarer/hån/råd/oppmuntringer mottas selvfølgelig gjerne, spesielt hvis de er morsomme.

Lenke til kommentar

Tingen er at jeg er usikker på om jeg vil prøve å ta dette videre. For all del, hun er ei herlig jente, men er også veldig... passiv og sjenert. Som gjør det litt vanskelig å lese henne, og jeg føler meg veldig sikker på at hun uansett hva hun egentlig ønsker neppe kommer til å ta initiativ selv. Så da er det opp til meg.

 

For min del kommer det litt an på. Hvis det bare er meg hun er usikker på pleier jeg å ta de på kornet og si på en hyggelig måte at de bare må si/spørre/gjøre hva enn hjertet måtte lyste og prøve å skape litt trygghet, men om jeg merker at de er generelt usikre av natur, sånn over hele linja så pleier jeg å styre unna siden jeg finner det svært uattraktivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...