Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes du om foreldrene dine?


Anbefalte innlegg

Som emnetittelen sier "hva synes du om foreldrene dine?", både positive og negative tanker. Varierer deres syn på foreldrene deres veldig?

 

I mitt tilfelle så er det veldig stor forskjell på mor og far. Faren min kan som oftest bli beskrevet veldig godt med bare et ord DRIT***K, han gjør det stikk motsatte av hva en far/forelder skal gjøre i ulike situasjoner. Når jeg var bare var 6 år kom jeg hjem med blodig kne siden jeg hadde trynt på sykkel. Faren min kom med et gullkorn av en kommentar "slutt og grin din store pyse" og etterpå kom han opp på rommet mitt og brølte "Når du søler blod på gulvet får du faen meg tørke det opp etter deg". Har VELDIG mange andre episoder, som er verre enn dette.

 

Moren min derimort er stikk motsatt, hun er snill, omtenksom, og alt det en mor skal være. De er så forskjellige som dag og natt, og ingen kan forstå at de giftet seg, men det gikk ikke mange årene før de skilte lag :tease: .

 

Håper det er noen der som ikke har en far som er lik min :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg føler med deg, det kan ikke altid vært lett å ha en far som det. Men allikevel tror jeg at han også har sine positive sider som alle andre.

 

Selv er jeg stort sett fornøyd med mine foreldre, de er omtenksomme og snille.

Det samme trodde jeg, men i de 17 årene jerg har bodd sammen med han, har han ikke vist et snev av positive sider. Han har sider som ikke er fullt så negative som de andre, han bruker mye penger for å oppnå matrialistisk lykke, han drikker og da er han ganske rolig/snill siden han sovner i løpet av 1 time.

Lenke til kommentar

jeg har faktisk ingenting negativt å si om min far, bortsett fra at han har ufattelig dårlig smak når det kommer til kvinner.

er det en person jeg virkelig ser opp til så er det min far. jeg er stolt av å være sønnen hans. han er intelligent og omtenksom - den typiske diplomat typen som aldri dømmer eller gjør andre mennesker vondt.

han arbeider opp til 12 timer hver eneste dag og tilbringer flere uker i utlandet på oppdrag, bare for å komme hjem til en kravstor kone som forventer at han skal ta hånd om alt. mamma hevder at hun jobber mye, og at hun er utbredt. riktignok er hun i en god del møter og har vært fosterforelder i flere år, men hun har alltid vært hjemmeværende og gjør sjelden noe produktivt i mer enn 3 timer hver dag.

 

dog hun har lært meg mye nyttig, så har hun også påført familien mye smerte.

Lenke til kommentar

jeg er veldig fornøyd med mine foreldre..

 

mamma er dumsnill, omtenksom osv. hun bryr seg nesten alt for mye :D

 

pappa er med mer den balanserte. hadde nok ikke vært den smarte karen som kan ta vare på meg selv uten pappa <3

 

jeg gråt som en drittunge her om dagen pga dama. han trøsta meg :O omg.. da ble jeg glad da!

Endret av probin
Lenke til kommentar
Som emnetittelen sier "hva synes du om foreldrene dine?", både positive og negative tanker. Varierer deres syn på foreldrene deres veldig?

 

I mitt tilfelle så er det veldig stor forskjell på mor og far. Faren min kan som oftest bli beskrevet veldig godt med bare et ord DRIT***K, han gjør det stikk motsatte av hva en far/forelder skal gjøre i ulike situasjoner. Når jeg var bare var 6 år kom jeg hjem med blodig kne siden jeg hadde trynt på sykkel. Faren min kom med et gullkorn av en kommentar "slutt og grin din store pyse" og etterpå kom han opp på rommet mitt og brølte "Når du søler blod på gulvet får du faen meg tørke det opp etter deg". Har VELDIG mange andre episoder, som er verre enn dette.

 

Moren min derimort er stikk motsatt, hun er snill, omtenksom, og alt det en mor skal være. De er så forskjellige som dag og natt, og ingen kan forstå at de giftet seg, men det gikk ikke mange årene før de skilte lag :tease: .

 

Håper det er noen der som ikke har en far som er lik min :thumbup:

:!:

Det kalles herding gutt. Du burde takke han, kanskje du tåler en del mer nå!

 

BYGGER KARAKTER å ha en mann i huset som har kontroll på troppene ;)

Lenke til kommentar

Liker mine foreldre, men dog litt slitsomme til tider. Det beste med fattern er hvor syyykt rolig han tar det når noe går gæærnt, og klarer å være veldig løsningsorientert. Da bilen min ble stjålet (jeg var 19) fikk jeg skikkelig panikk, men han holdt seg rolig og vi fikk veldig ordnings.

Lenke til kommentar
Som emnetittelen sier "hva synes du om foreldrene dine?", både positive og negative tanker. Varierer deres syn på foreldrene deres veldig?

 

I mitt tilfelle så er det veldig stor forskjell på mor og far. Faren min kan som oftest bli beskrevet veldig godt med bare et ord DRIT***K, han gjør det stikk motsatte av hva en far/forelder skal gjøre i ulike situasjoner. Når jeg var bare var 6 år kom jeg hjem med blodig kne siden jeg hadde trynt på sykkel. Faren min kom med et gullkorn av en kommentar "slutt og grin din store pyse" og etterpå kom han opp på rommet mitt og brølte "Når du søler blod på gulvet får du faen meg tørke det opp etter deg". Har VELDIG mange andre episoder, som er verre enn dette.

 

Moren min derimort er stikk motsatt, hun er snill, omtenksom, og alt det en mor skal være. De er så forskjellige som dag og natt, og ingen kan forstå at de giftet seg, men det gikk ikke mange årene før de skilte lag :tease: .

 

Håper det er noen der som ikke har en far som er lik min :thumbup:

:!:

Det kalles herding gutt. Du burde takke han, kanskje du tåler en del mer nå!

 

BYGGER KARAKTER å ha en mann i huset som har kontroll på troppene ;)

Det kalles vel herding, men det er måte på hvordan man skal forbrede ungene på livet som voksen. Ikke bare bygger det karakter, men også hat. For å si det enkelt, han kommer til å bli en ensom mann de årene tiårene han har igjen. Han kjørte samme opplegg på broren min, og det endte med at han flyttet ut og brøt ALL kontakt med faren min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...