Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

[Løst] Dårlig internet etter reinstalert windows 7


Anbefalte innlegg

Reformaterte og instalerte windows 7 på pc'n min forgie uke, og har hatt dårlig net siden. uploaden ligger på 10 som er helt normalt, men downloaden ligger på 5ish. har sjekket at alle drivere er der og er oppdaterte. har også hørt noe om at windows update kan foråsake dette.

Håper noe kan noe mer en meg om dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AV-og reinstallere driveren på nytt...  Standarddriver fra Microsoft skal dog fungere greit..

 

Du er ikke alene om å merke dårlige hastigheter på W7/W8. Kjenner flere som begynte å merke dårligere fart

på sakene generellt etter oppdateringer fra februar...

 

Selv svogeren min som romler med nettverket på Høyskolen i Vestfold/Buskerud har merket det der også på maskiner med samme OS..... Og de har ganske rå fiberløsning inn til skolen.

 

Spørs om ikke MS har vært ute med noen dirty tricks for å lure oss over på W10.....

Endret av Tangent
Lenke til kommentar

Reformaterte og instalerte windows 7 på pc'n min forgie uke, og har hatt dårlig net siden. uploaden ligger på 10 som er helt normalt, men downloaden ligger på 5ish. har sjekket at alle drivere er der og er oppdaterte. har også hørt noe om at windows update kan foråsake dette.

Håper noe kan noe mer en meg om dette.

Har du flere pc-er i huset? Om du har ville jeg har testet farten f.eks på speedtest.net. For å se at det ikke er ISP(Internett-leverandøren) din som ikke snylter deg. Er du helt sikker på du har lastet ned den korrekte driveren og den aller nyeste?

Lenke til kommentar

 

Reformaterte og instalerte windows 7 på pc'n min forgie uke, og har hatt dårlig net siden. uploaden ligger på 10 som er helt normalt, men downloaden ligger på 5ish. har sjekket at alle drivere er der og er oppdaterte. har også hørt noe om at windows update kan foråsake dette.

Håper noe kan noe mer en meg om dette.

Har du flere pc-er i huset? Om du har ville jeg har testet farten f.eks på speedtest.net. For å se at det ikke er ISP(Internett-leverandøren) din som ikke snylter deg. Er du helt sikker på du har lastet ned den korrekte driveren og den aller nyeste?

 

Har testet hastigheten på en laptop og en stasjonær, begge har normal netverk

Lenke til kommentar

AV-og reinstallere driveren på nytt...  Standarddriver fra Microsoft skal dog fungere greit..

 

Du er ikke alene om å merke dårlige hastigheter på W7/W8. Kjenner flere som begynte å merke dårligere fart

på sakene generellt etter oppdateringer fra februar...

 

Selv svogeren min som romler med nettverket på Høyskolen i Vestfold/Buskerud har merket det der også på maskiner med samme OS..... Og de har ganske rå fiberløsning inn til skolen.

 

Spørs om ikke MS har vært ute med noen dirty tricks for å lure oss over på W10.....

 

 

lastet ned windows på nytt etter å ha slettet alt på driverene, lastet ned driverene fra cd'ne etter og lot være å laste ned windows update. fortsatt samme probleme, og det skjer kun på denne pc'en. 

 

oppdaterte all på pc'en, men har fortsatt ekstremt dårlig net http://www.speedtest.net/result/4536300671.png

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...