Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ZyXel P-2602HWT-F3 Multimodem brukernavn og passord? (Telenor)


Anbefalte innlegg

Samme skjedde her.

 

Jeg trodde jeg hadde glemt brukernavnet mitt, så jeg Googlet det og fant min egen tråd igjen. Prøvde nå nettopp med brukernavn som "admin". Har ikke vært inne på ruteren på en stund siden da.

 

Hard reset ser ikke ut til å fungere heller.

Endret av CapsAdmin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har sett overalt etter brukernavn og passord men jeg finner det ikke (vil åpne noen porter) og jeg kan ikke ringe 05000 i helgene.

 

Noen som har den samme ruteren? Jeg har prøvd admin som brukernavn og 1234 som passord og noen flere standard brukernavn og passord men jeg kommer ikke inn.

 

brukernavn admin og tomt passord burde gjøre susen.

 

Dette fungerte for meg før.

 

Men når jeg nå gjør det, så kommer jeg ikke inn..

 

Kan ikke huske å ha endret noe på passordet.

 

Så hva skal jeg gjøre for å få kommet inn i gjen?

 

Er redd noen har "hacket" seg inn og endret passordet.. :(

 

Sliter med akkurat det samme. Skal prøve en hard reset bare jeg finner nødvendig informasjon fra telenor til oppsett igjen etterpå.

Lenke til kommentar

Samme problemet her. Skulle prøve (nok en gang!) å åpne porten som Minecraft bruker for å se om jeg fikk til å sette opp en server, men login-informasjonen er endret av en eller annen grunn, og hard reset fungerte dårlig. Samme feilen som dere over meg. Irriterende :<

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Jeg har sett overalt etter brukernavn og passord men jeg finner det ikke (vil åpne noen porter) og jeg kan ikke ringe 05000 i helgene.

 

Noen som har den samme ruteren? Jeg har prøvd admin som brukernavn og 1234 som passord og noen flere standard brukernavn og passord men jeg kommer ikke inn.

 

brukernavn admin og tomt passord burde gjøre susen.

 

Dette fungerte for meg før.

 

Men når jeg nå gjør det, så kommer jeg ikke inn..

 

Kan ikke huske å ha endret noe på passordet.

 

Så hva skal jeg gjøre for å få kommet inn i gjen?

 

Er redd noen har "hacket" seg inn og endret passordet.. :(

 

 

Jeg og en kammerat har det samme problemet.

Prøver å komme meg inn dit men "admin" og "blank" funker ikke lengere, jeg trykker enter eller login og ingen ting skjer.

 

Kansje telenor eller noe som har endret noe?

 

dette er en issue som jeg er sikker mange andre har også...

 

Har du prøvd å koble deg direkte på ruteren foresten? kansje det funker da.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg har sett overalt etter brukernavn og passord men jeg finner det ikke (vil åpne noen porter) og jeg kan ikke ringe 05000 i helgene.

 

Noen som har den samme ruteren? Jeg har prøvd admin som brukernavn og 1234 som passord og noen flere standard brukernavn og passord men jeg kommer ikke inn.

 

brukernavn admin og tomt passord burde gjøre susen.

 

Dette fungerte for meg før.

 

Men når jeg nå gjør det, så kommer jeg ikke inn..

 

Kan ikke huske å ha endret noe på passordet.

 

Så hva skal jeg gjøre for å få kommet inn i gjen?

 

Er redd noen har "hacket" seg inn og endret passordet.. :(

Brukernavnet er Online brukernavnet ditt og passordet er Online passordet ditt. Det står i den lille sorte boka du fikk med (regner med det er telenor)

Lenke til kommentar

hmm får inge ting til å funke... har prøvd alt men kommer meg ikke inn, og jeg vet at passordet ikke er blitt endret! va gjør jeg da?

Du fikk ikke SMS altså?

aldri fått noe sms...

Du får prøve å sende en SMS en gang til da... hvis du ikke er sikker på om abonnementet er registrert med din mobil må du nok ringe å høre...
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg har sett overalt etter brukernavn og passord men jeg finner det ikke (vil åpne noen porter) og jeg kan ikke ringe 05000 i helgene.

 

Noen som har den samme ruteren? Jeg har prøvd admin som brukernavn og 1234 som passord og noen flere standard brukernavn og passord men jeg kommer ikke inn.

 

brukernavn admin og tomt passord burde gjøre susen.

 

Dette fungerte for meg før.

 

Men når jeg nå gjør det, så kommer jeg ikke inn..

 

Kan ikke huske å ha endret noe på passordet.

 

Så hva skal jeg gjøre for å få kommet inn i gjen?

 

Er redd noen har "hacket" seg inn og endret passordet.. :(

Jeg har nettopp prøvd å logge meg inn for å endre noen porter, og har prøvd disse kombinasjonene: (admin, (blank)) (admin, password) (admin, 1234). Du kan prøve en av de også :) Ingen av dem har funket til meg hvertfall... Noen som har noen tips?
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...