Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grattis med dagen Olmk, selv om du har dratt fra oss :p

 

Arve: 15 sekunder er alt for lenge.

 

Hidden field, eller javascript løsning er nok best. Kan bruke en javascriptløsning som kjører et ajaxkall.

Vi skal selvfølgelig huske å tweete alt som skjer. Hvis vi får til.

Endret av Steinmann
Lenke til kommentar

NETTUTS, søstersiden til PSDTUTS, tror jeg kan bli en veldig bra kilde til tuts, tips og triks om webutvikling. Synes bare den bør nevnes her.

 

Og hva i svarte er det Jeff Croft driver med på Twitter? Greit at han hadde det gøy på no pants party, men når han er såpass kjent trenger han ikke akkurat flagge det ut på den måten. Se f.eks:

http://twitter.com/jcroft/statuses/802427636 eller http://twitter.com/jcroft.

Endret av Kiman™
Lenke til kommentar

1. Jeg fikk faktisk se sakene til Tor, da han sto og mixa LP-er med buksene ved anklene, når en av våre kolleger kom og dro ned boxeren óg. Ingen trenger å misunne meg dette synet, i grunn.

2. Han ble faens meg nettopp med tre utlendinger hjem til Bergens utvekslingsstudent-ghetto Fantoft. Får håpe han får full score...

Lenke til kommentar
1. Jeg fikk faktisk se sakene til Tor, da han sto og mixa LP-er med buksene ved anklene, når en av våre kolleger kom og dro ned boxeren óg. Ingen trenger å misunne meg dette synet, i grunn.

2. Han ble faens meg nettopp med tre utlendinger hjem til Bergens utvekslingsstudent-ghetto Fantoft. Får håpe han får full score...

Også tweeta dere ingenting?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...