Gå til innhold

Sender posten pakker på Lørdag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PS: Jeg fant ikke noe om sendingstider på posten.no..

9447764[/snapback]

 

Prøv Produktveilederen

9450384[/snapback]

 

Den har jeg testet før og gjorde igjen(venter på en pakke), om du ganger virkedager med 2 vil den være rimelig riktig, det som er morro med den er at man kan se hvor mye posten "slacker".

 

Min pakke skulle ha 2virke dager fra Åmli til Lier, ble bestilt onsdag og har funnet veien til oslo nå. Når den annkommer mitt postkontor vil det ha gått 5virkedager.

 

åååå jeg er så lei posten

Lenke til kommentar
Vet ikke helt hvor jeg skal legge denne?

 

Jepp, sender posten pakker på Lørdag?  :)

9447563[/snapback]

 

Vel det kan diskuteres akkurat det, for etter min erfaring så stopper pakker opp i helgene,dvs at de ikke vidresendes fra det stedet de er kommet til.

Et nylig eksempel på det er:

 

Netshop sender meg en pakke,denne annkommer oslo for vidresending på fredag formiddag,hadde denne gått som normalt skulle jag hatt den på mandag, men pakken annkommer ikke før på torsdag,samme dag som en annen pakke som var sendt på mandag :no:

Lenke til kommentar
Herlig og oppklarende tråd, dette lurte jeg også på om dagen. Idag er det fredag, og dette er pakkesporingsstatusen:

 

Dato    Kl    Hendelse    Poststed

14.09.07  20.32  INNLEVERT POSTTERMINAL  3169 STOKKE

 

Er det håp om at jeg kan hente den i Oslo i morgen? :p

9496977[/snapback]

Bor i Tønsberg, så er litt nærmere for meg enn deg, men regner med at det er snakk om bilen kjører eller ei.

Det har vært litt opp og ned i det siste... noen ganger ankommet varen på f.eks. en onsdag kl. 12 i Stokke, men er ikke på postkontoret før dagen etter. Før var jeg vant til at den var å hente på butikken etter jobb.

Jeg vil tro at den pakken din går videre så den kommer til Oslo på mandag.

Lenke til kommentar

Må bare si noe... :p

 

Hos meg kommer posten ALLTID på døra. Uansett om det er A-post, smartpost eller servicepakke (eller, oppkrav MÅ jeg hente på butikken). Det er forferdelig kjekt! Dermed får jeg aldri noen lapp heller (bortsett fra oppkrav, men bruker den ikke, viser bare til SMS eller sporing).

 

Dette skjer også om jeg er borte, så når jeg kommer hjem fra skole, slipper jeg å ta den lange veien ned til butikken! =D

Lenke til kommentar
Herlig og oppklarende tråd, dette lurte jeg også på om dagen. Idag er det fredag, og dette er pakkesporingsstatusen:

 

Dato    Kl    Hendelse    Poststed

14.09.07  20.32  INNLEVERT POSTTERMINAL  3169 STOKKE

 

Er det håp om at jeg kan hente den i Oslo i morgen? :p

9496977[/snapback]

 

Som nevnt tidligere, så er det avhengig av hvilken type pakke dette er. Ekspresspakke med lørdagsutkjøring, så ja du får pakken. Er det noe annet, så nei du får ikke pakken. Dette fordi pakken din ikke ble sortert på postterminalen i Oslo på fredag.

 

Ørjan...

Lenke til kommentar
  • 8 år senere...
  • 2 uker senere...

 

Susanna, med posten nei.

 

Det er vel heller ingen andre som leverer på søndager?

Det eneste er vel de som har utlevering på bensinstasjoner hvor man kan hente selv.

Vet ikke hvordan det er med Post-i-butikk hvor butikken har søndagsåpent.

 

 

Neppe. I min butikk stenger tilogmed post-i-butikk før selve butikken på vanlige dager.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...