Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg vært og kjøpt en Pebble Blue SGS III og jeg har bestemt meg for å ikke begynne å se etter sorte prikker :p Kan jo bli sprø av mindre ;P

Gratulerer! Kjøpte min pebble blue for 5 dager siden, og syns den er fantastisk så langt :love: Vil også anbefale Case mate barely there til beskytelse :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg vært og kjøpt en Pebble Blue SGS III og jeg har bestemt meg for å ikke begynne å se etter sorte prikker :p Kan jo bli sprø av mindre ;P

Gratulerer! Kjøpte min pebble blue for 5 dager siden, og syns den er fantastisk så langt :love: Vil også anbefale Case mate barely there til beskytelse :)

 

Takk! Jeg har allerede et par cover bestilt på eBay + copter skjermbeskyttelse :-) Case mate sin er vel et hardt deksel? Må ha noe som kan dempe et eventuelt fall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei. Er på utkikk etter ei beskyttelses veske eller noe lignende til min S3. Ønsker da noe i skinn eller plastikk som beskyter HELE telefonen (inkludert skjermen) for støv og riper., og eventuelle slag Denne skal kunn brukes på jobb., hvor jeg for det meste går med telefonen i lomma. Derfor er det viktig at beskyttelsen ikke blir for stor og at den er lett/går fort å ta av å på.

Flip-cover og "belteveske" er ikke et alternativ.

 

Forslag (link)?

Ebay og lignende er ingen hindring.

Takk :)

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Hei. Er på utkikk etter ei beskyttelses veske eller noe lignende til min S3. Ønsker da noe i skinn eller plastikk som beskyter HELE telefonen (inkludert skjermen) for støv og riper., og eventuelle slag Denne skal kunn brukes på jobb., hvor jeg for det meste går med telefonen i lomma. Derfor er det viktig at beskyttelsen ikke blir for stor og at den er lett/går fort å ta av å på.

Flip-cover og "belteveske" er ikke et alternativ.

 

Forslag (link)?

Ebay og lignende er ingen hindring.

Takk :)

 

Har prøvd forskjellige men denne veska er så langt overlegen. Har den i hvitt til min hvite telefon

og kan anbefales på det varmeste..

 

He er en svart variant av Spigen Crumena

Lenke til kommentar

*snip*

En av de føste OTAene forlenget batteritiden betraktelig, så kom en som forkortet den, og så kom en som gjorde den lang igjen :p Men med de versjonene som fungerte som de skulle holdt S3en min i ca. 2-3 dager ved normal, aktiv bruk.

 

What in the... what?! :O

Min S3 holder i MAKS én dag. Altså fra morgen til kveld - ikke 24 timer - men den holder som regel fra jeg står opp til jeg legger meg, dersom jeg ikke bruker den veldig aktivt, og den er på 100% når jeg våkner i syvtiden. Jeg har irritert meg en del over denne dårlige batteritiden (ved aktiv bruk må den som regel lades litt også utpå kvelden før jeg hopper til sengs), er det noe galt med telefonen min? WiFi skrus av og på ved bruk, men blir nok ofte stående en del på, datatrafikk er som oftest alltid på.. men også strømsparing er alltid påslått, og likevel tappes telefonen så fort som den gjør!

 

Med 100% i 6 tiden når jeg står opp holdt den, med de gode firmwarene vel og merke, minst 36 timer. Den holdt fint 48, men da ville jeg ofte hatt utladet telefon før jobb. I helger med lite bruk holdt den fint fredag morgen - søndag kveld før lading. Daglig bruker jeg minst 2t surfing/musikk/video på tog, samtaler med kunder på jobb og mye facebook både på jobb og etter jobb samt spilling på dass :p

 

MEN, med de firmwarene som f.eks den som den ble shippet med så holdt telefonen som du sier kun fra morgen til kveld, i beste fall. Såvidt jeg husker så var den siste OTAen ganske brukbar, den som kom for bare en uke eller to siden.

Lenke til kommentar

Hei jeg så nettopp etter disse flekkene og fant mange små og et par store, men de er gangske vanskelige å se, har noen et annet bilde jeg kan bruke for å få disse flekkene tydligere frem en det jeg klarer?

Hvis jeg vil reklamere telefonen for dette da er det ganske dumt å stå i buttikken og prøve å vise disse flekkene når de ikke ser noen ting på telefonen.

 

Når jeg mener bilde mener jeg en bakgrunn jeg kan bruke, annet en en helt svart en.

Endret av bigggan
Lenke til kommentar

Har vurdert å kjøpe meg en Samsung Galaxy S3 da jeg begynner å bli lei av iPhone og har lyst på noe nytt. Noen gode argumenter for å kjøpe denne? Hva er bra og hva er ikke så bra?

 

Ville vært fint om dere qoutet meg slik at jeg får notification :)

 

Du er en såkalt ubestemmelig forbruker, er du ikke? :) Du har sikkert allerede sett flere reviews av denne telefonen, sammenligningsfilmer mellom denne og iPhone, og har sikkert allerede dannet deg et visst bilde av fordeler/ulemper med begge telefoner.

 

Men jeg biter; Om du ønsker deg en større skjerm, og muligheten til å konfigurere og endre utseende på telefonen din som du selv ønsker, så er Android den _eneste_ muligheten på markedet. Og det er bred enighet om at Galaxy s3 er den beste android-telefonen på markedet for øyeblikket (selv om jeg selv foretrekker galaxy nexus og htc one x).

 

bryr du deg hverken om større skjerm eller å endre utseendet på telefon, for guds skyld hold deg til iPhone, eller vurder windows phone. Da får du gjerne et bedre design (noen vil sikkert være uenig) og et enklere OS å forholde deg til. Les om de forskjellige telefonene, og tenk på hva du egentlig bruker smarttelefonen din til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...