Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Får opp feilkode 102-2107 når jeg prøver å spille Mario Kart 8 online. Har prøvd å fjerne alle restriksjoner på brannmuren (jeg har Get Box 2), men til ingen nytte. Get Boxen står 1 meter unna Wii U-konsollen, og Wii U er den eneste enheten som er koblet på 2,4Ghz-nettverket. Resten er koblet til 5Ghz (en mac og en telefon).

 

Noen andre som sliter med dette som har funnet en løsning? Har googlet dette, men har ikke blitt noe klokere..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Får opp feilkode 102-2107 når jeg prøver å spille Mario Kart 8 online. Har prøvd å fjerne alle restriksjoner på brannmuren (jeg har Get Box 2), men til ingen nytte. Get Boxen står 1 meter unna Wii U-konsollen, og Wii U er den eneste enheten som er koblet på 2,4Ghz-nettverket. Resten er koblet til 5Ghz (en mac og en telefon).

 

Noen andre som sliter med dette som har funnet en løsning? Har googlet dette, men har ikke blitt noe klokere..

Har hørt mye rart om Get for å si det slik. Har en kompis som har Get, og han detter ut av nettet rundt 1 gang i timen. Mener det var en som skrev en lignende tråd om online MK8 for en stund siden, og gjett hva han hadde?

GET!

Så tror nok problemet ditt ligger der. Har ingen problemer selv(telenor), og har ikke hørt om noen andre som har hatt problemer med det, med unntak av GET.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...