Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

32 år, singel med barneønske


Gjest Guest_Line_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Line_*

Jeg er 32 år, singel men fremdeles barneønske. Har to barn, men de er blitt så store...begge er skolebarn, og jeg ønsker meg ett til.

 

Hvor gammel er dere andre her inne, og hvor mange barn har dere og alder på dem?

 

Jeg ønsker meg kjempemye ett barn til, begynner å bli gammel, og klokken tikker.... og lurer nesten på å gi opp siden jeg er singel.... men vil ikke gi opp..... Mener idealalderen til å få barna er 20-30 år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest trådstarter

Synes to barn er fint jeg. Men tre barn kan jeg tenke meg siden jeg fikk de to barna så ung. Egentlig ønsket jeg meg 4-5 barn, men nå ser jeg at jeg har blitt så gammel og orker ikke flere enn 1 til :)

 

Hvorfor ønsker du deg et barn til? Fordi det er kos med en baby? Skjønner ikke hvorfor man skal ha så mange barn, de færreste klarer da å gi hvert enkelt barn nok tid og oppmerksomhet.

 

Ikke at tre barn er veldig mye, men begynner å nærme seg.

 

Beklager at jeg er kritisk, men... hvor vil du med denne tråden? At alle ramser opp hvor mange barn de har? Ser ikke helt hvordan det kan hjelpe deg videre... :no:

 

Hva med å gå ut, treffe en mann du vil slå deg sammen med - og se hva tiden gjør? :)

 

 

Skjønner hva du mener :)

 

 

## dobbelpost slått sammen av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg er 32 år, singel men fremdeles barneønske. Har to barn, men de er blitt så store...begge er skolebarn, og jeg ønsker meg ett til.

 

Hvor gammel er dere andre her inne, og hvor mange barn har dere og alder på dem?

 

Jeg ønsker meg kjempemye ett barn til, begynner å bli gammel, og klokken tikker.... og lurer nesten på å gi opp siden jeg er singel.... men vil ikke gi opp..... Mener idealalderen til å få barna er 20-30 år.

Som 32 åring har du da flere gode år igjen til å bli mor. Men når dine andre barn er såpass gamle er du et skritt nærmere barnebarn også. Men hva gjør at du vil ha flere barn?

Er omtrent på din alder og har 2 barn under 6 år , men er ikke helt fremmed for fler om forholdene ligger til rette for det. Men som deg "klokken tikker"for meg også, om en skal klare å henge ordentlig med i oppveksten. Men så er det det å finne en passende partner. Men når vi finner noen i vår alder har de ofte barn og man får flere barn av den grunn. Men blir ofte at man får et felles barn også har jeg fått inntrykk av.

Lenke til kommentar
Jeg er 32 år, singel men fremdeles barneønske. Har to barn, men de er blitt så store...begge er skolebarn, og jeg ønsker meg ett til.

 

Hvor gammel er dere andre her inne, og hvor mange barn har dere og alder på dem?

 

Jeg ønsker meg kjempemye ett barn til, begynner å bli gammel, og klokken tikker.... og lurer nesten på å gi opp siden jeg er singel.... men vil ikke gi opp..... Mener idealalderen til å få barna er 20-30 år.

Hei. Ønsker du deg et barn så bør du absolutt skaffe deg en. Barn i seg selv er mirakler og det er helt utrolig hvor mye glede man får av dem. Det varmer opp hjertet av å se sitt barn sove om natta og smile om dagen. Det er ubeskrivelige følelser som man kan ikke beskrive med ord.

Det er heller ingen problem i din alder. Problemet er hvem som skal være faren. Ønsker deg lykke til, du har fortsatt mange år på deg så ingen vits å i ta raske avgjørelser.

Lenke til kommentar
Ønsker du deg et barn så bør du absolutt skaffe deg en.

 

Så barn er noe man bare "skaffer seg"? Hvor hadde du tenkt trådstarer skulle dra for å skaffe seg et barn?

 

Jeg skjønner ikke helt poenget med denne tråden. Jeg ønsker meg kjempemye en Ferrari, men så lenge jeg ikke har råd så er det vanskelig å gjøre noe med det, på samme måte som det kan være litt problematisk å få et barn når man er single.

 

Jeg ville heller brukt energien på å fokusere på de barna du allerede har.

Lenke til kommentar

For å simplifisere det veldig så er det ikke værre enn litt guggeri i lykkehullet. Men jeg er av den oppfatning at prosessen etterpå kan være en veldig stor påkjenning for bæreren av barnet som med tid og stund vil komme til verden. Det å ta på seg ansvaret for et barn er jo også noe som mange kan føle er veldig tungt.

Jeg synes det er flott at trådstarter ønsker å sette flere barn til verden og bidra til at samfunnet får flere å støtte seg på. Det jeg stiller meg kritisk til er om trådstarter i denne sammenhengen ønsker seg et barn fordi hun føler tiden renner ut eller er genuint interessert i å ta seg av et individ som en mor igjen. Jeg tviler på at det er like lett med de eldre i flokken som sikkert har et eget liv og andre mennesker å forholde seg til en mor.

Tenk over det og kom heller tilbake hit for å svare. Jeg er også samtidig enig i Mysterio sitt innlegg. Barn er virkelig mirakeler og uskyldigheten selv.

Med riktig innflytelse kan de virkelig utfordre en tankemessig.

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Ja, alt er klar for baby i mine tanker, men jeg mangler mann og det må til, og vil ikke ha barn med hvem som helst.

 

Jeg elsker barn og mener at det er det mest fantastiske som kan hende en. De er med oss hele livet, og støtter oss mer enn en kjæreste gjør.

Lenke til kommentar
Jeg elsker barn og mener at det er det mest fantastiske som kan hende en. De er med oss hele livet, og støtter oss mer enn en kjæreste gjør.

 

Og du undrer på hvorfor du er singel?

Må si jeg forstår hvorfor når man lirer av seg slike meldinger.

Gjør det heller enkelt for begge parter, sæddonasjon.

Lenke til kommentar

Ikke hør på alle tenåringene som tror de vet alt...

Følg hjertet ditt når du tar sånne avgjørelser. Prøv å finn en mann som virkelig elsker deg, som du kan elske tilbake, og som tar imot din kjærlighet.

Så lenge du elsker alle barna dine og gir dem en balansert oppdragelse, kan du få mange flere barn.

Lenke til kommentar

Mamma fekk meg når ho var akkuratt fyllt 19, no har eg blitt stor og då eg var 15 fekk eg mi fyrste syster, då var mamma 34. Når eg var 17 fekk eg mi andre, mamma var då 36.

 

Klart det ikkje er noko problem å få ungar i denne alderen. Unntak er viss ein har td. røykt og gått på p-pillar heile livet. Eg trur det er 37 som er alderen du må vere før du får "ektraskjekk" på sjukehuset og ungen kan få dawns ol. pga. høg mors alder.

 

Det er visst også vondere å fø når ein vert eldre. Men sidan du er singel, har du tenkt på å adoptere?

 

Det er ikkje lett for lykkegjegere som er ute for å få ein mann og få born med. Eg ville ikkje ha fått born berre for å få det. Det er egoistisk. Viss du vel ein mann burde du vere klar til å dele livet ditt med han om du tenkjer på å få born.

 

Det er ikkje noko kjekkt å vekse opp med aleineforelder uansett kor nøye ein ser på det. Altså klart det er "kjekkt", men det er fortsatt noko som mangler, sånn er det berre.

 

Men det er ikkje egoisme å sette eit anna liv til verda. Og du har mangen år på deg endå. Viss ikkje du finn den store kjærleiken ville eg ha adoptert eller brukt resursene mine på nokon av dei ungane der ute som alt er fødde å ikkje får det dei trenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...