Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Datamaskinen låser seg.


Anbefalte innlegg

Skjer dette kun i Warcraft III?

 

Ville sjekket om du har installert den nyeste patchen, som fikser problemer med dualcore CPU-er:

 

The Warcraft III 1.21 patch has been released!

 

--------------------------------------------------------------------------

Patch 1.21

--------------------------------------------------------------------------

 

FIXES

 

- Fixed a timing problem with the game on PCs with dual-core CPUs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjer dette kun i Warcraft III?

 

Ville sjekket om du har installert den nyeste patchen, som fikser problemer med dualcore CPU-er:

 

The Warcraft III 1.21 patch has been released!

 

--------------------------------------------------------------------------

Patch 1.21

--------------------------------------------------------------------------

 

FIXES

 

- Fixed a timing problem with the game on PCs with dual-core CPUs.

 

Det er den nyeste versionen ja. Testet å oppdatere bios, testet nye drivere til skjerkort og hovedkort. Testet en og en rambrikke, men ingenting hjelper.

Lenke til kommentar
HALLO FOLKENS.. syns det er mange tullelte innlegg her..
Neida, de bare glemte å lese de første postene :!:

 

1. 3dmark06 er ikke noe strass test for gpu, det måler ytelse over en kort periode!
Tja, problemstillingen er interresant nok. Kan vi stole på 3Dmark? Jeg hadde i alle fall et tilfelle for et par år tilbake hvor 3Dmark kræsjet på en bestemt scene hver gang, og det løste seg ved å bytte ut strømforsyninga. Det er vel så mye omdiskutert, men her nevnes det i alle fall.

 

2. at psu ikke klare å yte nok mener jeg er bullshit, jeg har vis nok ikke udannelse innen elektronikk men har ingenørutdannelse. har da satt sammen og brukt flere manskiner som er kraftigere enn denne hvor jeg har brukt 500w psu.
Joda det høres rimelig ut det, men nå er tilfeldigvis datamaskiner et "virvar" av komponenter som må fungere sømløst i forhold til hverandre, så hvis det oppstår feil, så kan feilkilden ligge på de helt utroligste steder.

 

... dette koster penger da men alle vet at alt kan jukses med...
Sånt' no ække lov :tease: Endret av geir__hk
Lenke til kommentar

For alle dere som lurer på hva problemet var, så har nå mr. masmus klart å finne det ut via litt noobing :)

 

Problemet lå i en driver, så dere som sa det. Gratulerer! Driverfeil i driver fra CD-en med drivers & utilities, realtek HDsound! så hvis noen skulle høre during i 2 sek og pcen ville være så snill å boote! da ville jeg gått inn på realtek eller hovedkortleverandøren sine hjemmesider for å laste ned de nyeste oppdateringer!

 

Takker for alle svar og argumenter!:)

 

-masmus

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...