Gå til innhold

Øl eller dram på ukedager og i helgene? hva mener du?


Anbefalte innlegg

Dette er heilt uproblematisk så lenge det ikkje blir eit problem.

 

Faretegn er dersom du ikkje klarer å slappe av ein kveld utan å ta ei øl, eller at du må drikke meir enn ei øl kvar gong, eller at du starter å drikke tidlig på dag når du eigentleg skulle gjort andre ting (som bilkjøyring) seinare på dagen.

 

 

 

Personleg meiner eg også at det er stor forskjell på å ta seg ei god kvalitets-øl til kos foran TVen og det å shotte litt vodka for å få ein liten buzz medan du ser på TV.

I det fyrste tilfellet så koser du deg med noke som du synest er godt, i det andre tilfellet er det tydelig at det er sjølve alkoholeffekta som er drivkrafta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tar meg gjerne et glass whisky til forumlesing / boklesing / filmtitting og nyter det. Hadde ikke latt noen stoppe meg da jeg ikke drikker meg full ellers. Konsumerer uansett mindre alkohol på en uke enn kompisene mine gjør på en fredag.

 

Men OT: Ser ikke noe problem i at du tar deg en kald pils.

Ca akkurat samme situasjon som jeg er i. Totalkonsumet mitt er veldig lavt.

Lenke til kommentar

Jeg tar meg gjerne et glass whisky til forumlesing / boklesing / filmtitting og nyter det. Hadde ikke latt noen stoppe meg da jeg ikke drikker meg full ellers. Konsumerer uansett mindre alkohol på en uke enn kompisene mine gjør på en fredag.

 

Men OT: Ser ikke noe problem i at du tar deg en kald pils.

Ca akkurat samme situasjon som jeg er i. Totalkonsumet mitt er veldig lavt.

 

 

Jeg tar meg gjerne en flaske godt øl,en drink, eller ett godt glass vin,det er i mine øyne mye bedre enn å drikke seg sanseløs 2-3 ganger i uken.

 

Har forøvrig ikke vært dritings på 8 år,innså at man egentlig ikke får noe annet ut av det en høyere risiko for at noe skal gå galt.

 

Skal faktisk ta meg en Nøgne Ø #100 når bare den skiflyginga kommer i gang.

:dribble:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...