Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter som slår gutter


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Hater dette! At kvinner gjør det de vil å kommer unna med det! Er så jævlig iriterende! Kjenner bare et fåtall jenter som faktisk ikke utnytter det at de kan gjøre ting og slippe unna med det. De fleste andre gjør det de vil og får eksen eller noe slikt til å "ordne opp"!

 

Personlig så hadde jeg ikke slått tilbake hadde bare kjefta som faen og gått.

Eller hadde jeg sett deg slå henne tilbake hadde jeg aldeles ikke slått deg ned, hadde ledd av dama som trudde hun kunne slippe unna med det. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke så veldig mye du kan gjøre annet enn :

 

Alternativ 1 :

 

*Varsle bartender eller en vekter og forklar situasjonen. Sørg for at en venn eller noen følger med hvor denne jenta står. Her ber du vekter om å få personalia på vedkommende og sier ifra at du vurderer anmeldelse pga hendelsen (spesielt viktig om du faktisk har fått en skade på øyet). Vet om personer som har gjort dette etter å ha fått ei flakse i hodet og måtte sy flere sting. Personen som gjorde det ble dømt til å betale en god del i tort og svie.

 

Alternativ 2 :

 

* Sørg for å forsvare deg om hun angriper deg på nytt, viktig at du trekker litt mot henne og ber henne gi deg en sabla god forklaring på hvorfor hun slo deg , prøver hun å slå på nytt "bør" du enten parere slaget eller vike til siden og dytte henne unna deg.

 

Hadde jeg personlig blitt klasket til av en kvinne hadde jeg nok tatt tak i henne og dratt henne med meg til nærmeste vekter og forklart situasjonen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er ikke så veldig mye du kan gjøre annet enn :

 

Alternativ 1 :

 

*Varsle bartender eller en vekter og forklar situasjonen. Sørg for at en venn eller noen følger med hvor denne jenta står. Her ber du vekter om å få personalia på vedkommende og sier ifra at du vurderer anmeldelse pga hendelsen (spesielt viktig om du faktisk har fått en skade på øyet). Vet om personer som har gjort dette etter å ha fått ei flakse i hodet og måtte sy flere sting. Personen som gjorde det ble dømt til å betale en god del i tort og svie.

 

Alternativ 2 :

 

* Sørg for å forsvare deg om hun angriper deg på nytt, viktig at du trekker litt mot henne og ber henne gi deg en sabla god forklaring på hvorfor hun slo deg , prøver hun å slå på nytt "bør" du enten parere slaget eller vike til siden og dytte henne unna deg.

 

Hadde jeg personlig blitt klasket til av en kvinne hadde jeg nok tatt tak i henne og dratt henne med meg til nærmeste vekter og forklart situasjonen.

 

Tror virkelig en vekter bryr seg om ei jente slår til en gutt? Nei her snakker vi likestilling gitt, slår ei jente til deg slår du tilbake, sparker hun sparker du tilbake, slapper hun slapper du tilbake. :)

Lenke til kommentar

 

 

Tror virkelig en vekter bryr seg om ei jente slår til en gutt? Nei her snakker vi likestilling gitt, slår ei jente til deg slår du tilbake, sparker hun sparker du tilbake, slapper hun slapper du tilbake. :)

 

Det er faktisk jobben til vekteren å sørge for å takle slike situasjoner , er han ikke villig til å hjelpe kan han selv få problemer. Har det oppstått personskader og du forklarer feks til politi at du tok kontakt med vekteren rett etter hendelsen og de grep ikke inn så kan det få alvorlige følger for dem og utestedet de jobber på.

 

Og nei, man slår "helst" ikke tilbake, hovedårsaken til dette er som regel at man risikerer å bli moset av de andre guttene der som kan fullstendig misforstå situasjonen. Men må man forsvare seg selv så sørger man for et effektivt slag om mulig som stopper slagsmålet med en gang.

Lenke til kommentar

 

 

Tror virkelig en vekter bryr seg om ei jente slår til en gutt? Nei her snakker vi likestilling gitt, slår ei jente til deg slår du tilbake, sparker hun sparker du tilbake, slapper hun slapper du tilbake. :)

 

Det er faktisk jobben til vekteren å sørge for å takle slike situasjoner , er han ikke villig til å hjelpe kan han selv få problemer. Har det oppstått personskader og du forklarer feks til politi at du tok kontakt med vekteren rett etter hendelsen og de grep ikke inn så kan det få alvorlige følger for dem og utestedet de jobber på.

 

Og nei, man slår "helst" ikke tilbake, hovedårsaken til dette er som regel at man risikerer å bli moset av de andre guttene der som kan fullstendig misforstå situasjonen. Men må man forsvare seg selv så sørger man for et effektivt slag om mulig som stopper slagsmålet med en gang.

 

Ja spørs nok litt på situasjonen gitt. Kanskje dra med hun ut så "Newtons 3rd law...Every action has an opposite and equal reaction" som det står i comments på videoen over^ hurr durr.

Endret av LNF
Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg begynner å bli drittlei likestilling som bare skal gå en vei.

 

Leste i denne tråden "er du kul nok til å slå er du kul nok til å bli slått". Det beskriver så altfor mye. Hvis en person er så verbalt underlegen ovenfor en annen personen at det må tys til vold har vedkommende et stort problem og bør låses inne.

 

Hadde ei jente slappet meg innbiller jeg meg at jeg ville holdt henne veldig hardt fast og fortalt at jeg aksepterer ikke sånt. Men blind vold hadde nok blitt svart med samme mynt. Mener det har mye å si på situasjonen.

 

Hadde jeg sett en mann slå ei jente først tror jeg at jeg ville gripet inn, det er bare noe man ikke gjør. Men det er jo som regel en situasjonsvurdering...

 

 

Cred til TS! Get that bitch!!

Lenke til kommentar

Den kvinna som i ilska brukar nävarna på man eller likaledes okvädar honom skall piskas utan att blodvite uppstår tills dess att hon underkastat sig mannen i hemmets rangordning.

 

Huh?

 

post-190626-0-94687100-1325628835_thumb.png

 

"Kvinnen i sinne vanligvis hendene på en mann eller en tilsvarende fornærmelse ham til å bli pisket uten blodsutgytelse skjer før hun ga til mannen i husholdningen hierarkiet."

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...