Gå til innhold

Ny Bærbar Pc eller Macbook?


Anbefalte innlegg

Hei
Jeg og mannen min sitter å vurderer å kjøpe oss nye bærbare da de vi har er for gammle og har begynt å synge på siste verset. 

Vi har alltid hatt Hp- maskiner, men vurderer nå å anskaffe oss noe annet. 
Vi har masse Apple produkter i hus (mobil, nettbrett osv) og lurer derfor på om kanskje en Macbook hadde vært noe for oss, men vi vet ikke og klarer ikke bestemme oss. 

Vi bruker de mest til film seeing, filmredigering, surfing på nett, litt skriving, musikk, og diverse hverdagssysler. 

Noen som vil gi oss noen tips/linker osv på forskjellige pc/mac til max 9000 kr?

 

På forhånd takk 
 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mac vil fungere fint det, men du legger mye penger i eplelogoen. En laptop fra en annen produsent vil gi deg vesentlig mer ytelse for pengene. Mac har aldri vært noe spesielt bra på skjermkortene for Macbook'ene men det holder til normal bruk. Ellers er det stort sett greie maskiner som er bygget for å vare.

Endret av vidor
Lenke til kommentar

Da har mannen bestemt seg for en Macbook Air 13,3. så er det bare jeg igjen.
Jeg bruker alltid lang tid på avgjørelser og veier for og imot på det meste (leser tester i hytt og pine og slik holder jeg på) 
Har fortsatt ikke bestemt meg og aner fortsatt ikke hva jeg skal ha.
Men legger inn linker etterhvert som jeg kommer frem til noe.

Får jo se når han får sin Macbook om jeg blir fristet til å kjøpe en jeg også. 
Men HP blir det ihvertfall ikke, for det er maskiner vi begge har hatt store problemer med. 

Lenke til kommentar

Slenger meg på denne tråden, for jeg er i samme situasjon. 

 

Vurderer "macbook-klonen" Multicom Talisa. Noen som har erfaring med den?

Jeg har Talisa og er meget fornøyd med den. Har det samme bruksområdet som trådstarter og vurderte sterkt en Macbook, men når prisen ble ca. dobbelt så høy for Macbook som Talisaen som også hadde bedre spesifikasjoner så falt valget til slutt på denne. Maskinen har fungert perfekt til min bruk. Eneste problem jeg har hatt er webcam som ikke fungerer skikkelig. Selv om det er meget sjelden i bruk er det irriterende og jeg har ikke klart å finne en løsning på problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...