Gå til innhold

Særoppgave - Flåklypa Grand Prix. Ønsker meninger!


Fire-fly

Anbefalte innlegg

Driver av med en særoppgave i Norsk VG3, og har valgt temaet Flåklypa Grand Prix, påstand: Tidenes Norske film.

 

Oppgaven nærmer seg å være ferdig, men ønsker fremdeles å høre om det er noen som vil komme med kommentarer om hvorfor filmen er så særegen, samt hvorfor den er blitt så populær som den er både i Norge og til viss grad i utlandet. Virkemidler, analyser, etc. Villig til å høre deres meninger :)

Personlig mener jeg mesteparten ligger i den særegne stilen som filmen får fra Ivo Caprinos produksjonsteknikk. Videre har jeg siktet mye til humoren i filmen, og hvordan man kan kjenne seg igjen i hovedkarakterene (om noen vil si noe mer akkurat med det å kjenne seg igjen, ønsker jeg også her kommentarer). En siste ting jeg har nevnt er hvor fint musikken bygger opp under filmen, og hvor gjenkjenbar den er av den grunn.

Mange takk for at du tok deg tid til å lese denne posten, håper på respons! Oppgaven min skal være ferdig før søndag, så kommer nok til å sjekke innpå her aktivt frem til lørdag. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...