Gå til innhold

Dette er det du bør vite om Windows 9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det gjelder den aktiveringsmetoden Windows 9 får, så håper jeg det blir slik at man kan installere OS'et så mange ganger man vil. Kjekt for de som stadig oppgraderer sine PC'er. Hadde også vært kjekt om man kunne få en 3-PC lisens type, altså at Microsoft kontoen kan brukes på 3 maskiner samtidig. Noe alla det Symantec har gjort med sine sikkerhetspakker.

 

Ellers ser Windows 9 ut til å bli en god arvtager etter Windows 7. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Jeg har Windows 7 på min stasjonære, og Widows 8 på laptopen min, og har vurdert å bytte ut Widows 8 med 7, men jeg tror jeg greier å vente på windows 9.

 

det som er så dårlig med windows 8 ol. er startmenyen og metro appene er så dårlig, pluss det andre som er begregnet for tuch screens.

Lenke til kommentar

 

"Floppen" er nå den nest største desktop OS i følge Statcounter og i Norge måler den nå godt over 20%.

 

http://gs.statcounter.com/#desktop-os-NO-monthly-201308-201409

 

du må ha sett feil, for windows 9 er på 9 % mens mac os er på 16% og win 7 er på 56%

Det er vel litt tidlig å se på tall for Windows ;-)

 

I den lenken jeg la ved, så er det for september:

Win 8.1 14.6

Win 8 7

OSx 16.6

Lenke til kommentar

 

 

"Floppen" er nå den nest største desktop OS i følge Statcounter og i Norge måler den nå godt over 20%.

 

http://gs.statcounter.com/#desktop-os-NO-monthly-201308-201409

Og? MS har tradisjonelt nesten hatt monopol på desktop-OS, det er ikke automatisk bra med 20%

 

AtW

Har ikke sagt at det er noe suksess hvis Win7 er målestokken, men det er stor forskjell på flopp og selge noe mindre enn forventet. Med den bølgen av billig HW som nå kommer utover, så vil nok markedsandelen øke bra før neste versjon slippes.

Lenke til kommentar

Men hæ? Misforstod jeg nå, eller er det kun én MS-konto per PC? Greit nok med en "lisens" per bruker, men å ha flere kontoer for flere PCer høres forferdelig tungvindt ut... Håper jeg misforstod ettersom jeg akkurat våkna.

 

Jeg lurer også på dette. Jeg har for øyeblikket 4 PCer med Windows 8.1 installert og alle er koblet til den samme MS-kontoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...