Gå til innhold

Helbredning mot bakrus?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke lest hva andre har skrevet, men skal komme med mitt.

 

For det første, drikk ikke på tom mage. Russerne er vante til å tylle i seg mengder av vodka, men de gjør det aldri på tom mage. De spiser som regel alltid mens de drikker. Masse mat.

 

Men, om man våkner og er i ørska med skikkelig bakrus. Vel og merke om det ikke er så ille at man stadig må spy, for da må man bare holde seg i ro og drikke vann eller brus.

Da er beste medisinen (for meg i hvertfall) en god Biff Tartar. Den gjør himmelske underverker dagen derpå og masse god svart kaffe.

Endret av Protest
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Vet ikke om det allerede er nevne i tråden, da jeg bare orka å lese første side, men for all del ikke kombiner fyll med paracetamol. Hverken før eller etter. Dette er fryktelig hardt på leveren, og vil i hvertfall gjøre deg bare enda verre. :)

 

Edit: Forøvrig så er jeg enig med Koots et par sider tilbake her at det å stoppe å drikke når det nærmer seg slutten, og heller ta noen glass vann gjør underverker. Blir sjeldent dårlig dagen derpå når jeg (hvis jeg) husker det :)

Endret av DavidH
Lenke til kommentar

gikk en tur på toalett tidligere i veka. det var på Geo Sea som nå er inne for nok en ombygging. jeg fant et papir på vegg såm jeg bare måtte ta bilde av. eneste fargen som mangler er rød. er fargen rød så er det bare å henvende seg til sjukestua som er vegg i vegg med doen. denne gjelder også når man er på fylla. derfor må man få i seg mye drikke, men helts vann da.

post-149586-0-45509100-1321657280_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Har drukket en del kan man si gjennom min tid som nordlenning.

 

Det eneste som har hjulpet meg mot å bli dårlig/kvalm dagen derpå er 2x allergipiller,Zyrtec etc. spiller ingen rolle hvilken.

Bare innta det FØR man starter å drikke.

Å nei man blir ikke trøtt eller slapp av slike piller lengre,i allefall ikke de man får kjøpt reseptfritt på apoteket....

 

Å drikke masse vann dersom man har høy promille og skal legge seg har etter min mening nærmest null effekt.

Det som har noe å si er at man får promille nivået ned før man legger seg,helst under 1.5%,så sitt våken og game på pc-en eller noe og drikk vann samtidig og gjerne spis noe innimellom man gamer.

Endret av Stian V.H
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...