Gå til innhold

for lite jenter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Jeg er rimelig overbevist om at det er en del jenter her inne altså. Særlig i sex og samliv og derom. Samt i forumet om dyr, og forumet om mote. Og så klart her i Off Topic og sosialt.

 

Hehe, har knapt vært i noen av de kategoriene, med unntak av OT. Henger heller i tekniske & samfunnsfaglige deler, da jeg ikke liker sånne typiske "jentegreier"....

 

Jeg foretrekker å snakke med gutter. Samme med jobb, vil heller jobbe kun med mannfolk enn kjerringer. Jenter har en tendens til å rotte seg sammen og slenge dritt. Mens mannfolk sier det de har å si, og ferdig med det. KG er jo forferdelig å følge med på, 10 like tråder hvert minutt om det samme klagegreiene.

Rimelig enig !

 

Har riktignok sett 2-3 mannfolk, som oppfører seg som jenter med å rotte seg sammen osv, men da er de ikke representative...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg trodde denne tråden min var død for lenge siden :O

 

Men ja godt dere diskuterer dette for vi kan aldri få nok jenter, og diskusjon.no's tall på registrerte brukere er faktisk en betydelig andel av Norges befolkning, ja veldig mange er inaktive, men fremdeles.

 

Kanskje et egen kattegori vi kan kalle "jentehjørnet" (ironisk selvsagt, der man kan samle det kreative, og kanskje ha et Justin bieber underfora, (hvems poster selvsagt ikke dukker opp i feeden XD ).

 

Jeg synes att nettsamfunn, for diskusjon.no er så absolutt et lite samfunn, skal gjør som nattklubber å ha som mål å ha 2/3 jenter til enhver tid ^^

 

Men ja jeg er selv bruker på KG for dæven å mange velsmakende kakeoppskrifter jeg finner der ^^

 

-frank

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eller så får vi tilfeller som søstrene til Datasmurf, der DNFK ble om til "MSN-tråden for Vaage-familien", noe de like godt kunne gjort over MSN, der de tre sitter side opp og side ned og snakker om hva de hadde til middag smile.gif

Nå var det bare minstesøss som faktisk ble medlem her, og endte opp med å bli e-stalka av en drøss med fjortisgutter. tongue.gif

 

Sånn ellers er det i alle fall 159 kvinnelige brukere her på forumet. tongue.gif

 

enig

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...