Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når drakk du deg full for første gang?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første gang ful som 16 åring på mutters 40 års dag, søstra mi sjenka meg med vin. Hadde det kjempe gøy jeg helt til kusina mi på 7 skulle ha meg med på snurrekonurranse i hagen...

Da ble jeg dårlig, husker jeg lå på trappa og var kvalm mens alle lo av meg..

Etterpå tok mamma meg med på en lang gåtur, hjalp masse...hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Første gang var da jeg var 15, tur til Estland av alle ting, ble full sammen med en gjeng Finmarkinger og Svensker som alle var 18-19, ble godt full, hadde det koslig. Hadde plan om å aldri spy i fylla, noe som gikk fint helt til en nådeløs kveld i Oktober, andre uke på universitet :roll:

Lenke til kommentar

Var vel 14 år første gang jeg drakk meg full. Husker det ganske godt, skulle drikke i garasjen til en jente i klassen, jeg ante ikke hvor mye øl jeg skulle kjøpe, hadde jo aldri dukket før. Det hele endte med at jeg kjøpte og drakk 12 tuborg på 1,5 timer eller noe sittende i sofaen. Da jeg skulle reise meg for å gå på dass gikk jeg i seden for rett i bakek. Så husker jeg faktisk ikke mer...i det hele tatt.

 

Ventet faktisk 3 år før jeg drakk meg full igjen, og nå er det grisefylla minst en gang i måneden...skulle gjerne vært oftere, men kan ikke pga jobben og vaktgreier.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

hmm, var vel slutten av 14 års alderen, av en eller annen grunn debuterte jeg med sprit, mengikk nokså greit, er vel ting jeg husker, som eg godt kunne glemt, skjønner ikke hvordan noen(spessielt jenter) glemmer, eller skal jeg si, "glemmer" alt som skjedde mens de var drita :roll:

 

edit: alt kom to ganger :S

Endret av Axl91
Lenke til kommentar
For å si det sånn Axl91, når du er ute på GRISEfylla, og blir så sveiseblind at du sjangler til langt ut på kvelden neste dag, da husker du ikke mye av dagen i forveien ! Bare vent, du kommer der en gang du også :)

 

Henger meg på det kanonkent sier - den grisefylla må bare komme før eller senere. Sånn var det ganske ofte for meg i russetiden (2006), jeg kunne drikke på Tryvann på en lørdag og fortsatt være smått berusa på mandag morgen... Skumle greier :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...