Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå fått en liten usb-lader jeg skulle bruke til å lade min ipod classic, men ladinga funker ikke mer enn ett par sekunder for ipoden slutter å lade. Har bare klart å lade den full en gang etter noe knoting og flaks vil jeg si. Funker derimot feilfritt med en gammel ipod 20gig, den utgaven før video.

Frister nesten å klage på den

Lenke til kommentar

Har nå fått en liten usb-lader jeg skulle bruke til å lade min ipod classic, men ladinga funker ikke mer enn ett par sekunder for ipoden slutter å lade. Har bare klart å lade den full en gang etter noe knoting og flaks vil jeg si. Funker derimot feilfritt med en gammel ipod 20gig, den utgaven før video.

Frister nesten å klage på den

Med mindre det er en apple usb lader, så blir det vanskelig. Bestillte lader til en venn av meg, og den funka ikke på iPhonen hans, men på alt annet som kunne lades via usb.

Lenke til kommentar

Nei, stakkars deg. Jeg hater apple og kan ikke vente til å bytte ut ipoden min med android.

 

Men for å være on-topic, så fikk jeg pakken min her en dag, og jeg er strålende fornøyd. Kjøpte blant annet en 50mw grønn laserpenn. Det eneste som jeg ikke er fornøyd med er at strålen ikke er like konsentrert nå som når jeg fikk den. Du kan blandt annet se en strek og et grønt område rundt prikken.

Lenke til kommentar

Har kjøpt mye annet, datakabler til ipod, en suveren liten lommelykt som overgår en jeg har til 500kr. Den laderen til ipoden funker kun på ipoden når den har stått innplugget i veggen en god stund. Har ellers en android basert telefon jeg bruker til alt annet. Liker å ha en egen mp3 spiller med plass og batterikapisitet.

Lenke til kommentar

Nei, stakkars deg. Jeg hater apple og kan ikke vente til å bytte ut ipoden min med android.

 

Men for å være on-topic, så fikk jeg pakken min her en dag, og jeg er strålende fornøyd. Kjøpte blant annet en 50mw grønn laserpenn. Det eneste som jeg ikke er fornøyd med er at strålen ikke er like konsentrert nå som når jeg fikk den. Du kan blandt annet se en strek og et grønt område rundt prikken.

Stakkars deg lillegutt :) Skjønner at ikke Apples produkter passer for sånne som deg.

 

Jeg bestilte en 12v billader på ebay. Billig kinasak. Funket som smurt med iPhone helt til noen brøt seg inn i bilen og stjal den. Har bestilt en ny nå. Krysser fingrene for at den også fungerer :)

 

 

Stakkars deg som er eplefri.

 

Har det meste i Apple, og alle ladere jeg har bestilt funker :)

 

Så enig så enig. Når jeg endelig la fra meg mine fordommer mot Apple åpenbaret deg seg en ny hverdag! Uten stress og problemer. Alt fungerer som det skal. Rett og slett fantastisk.

Endret av mistercartman
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...