Gå til innhold

Destiny - The Taken King! Xbox One samletråd.


Muggkaare

Anbefalte innlegg

  • 6 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Vekker denne tråden til live igjen. Nå kommer snart Rise of Iron og med det er Moments of Triumph-boken for år 2 er tilgjengelig. Jeg tenkte det kunne være gøy å fylle den helt opp, og til det behøver man blant annet å samle alle Calcified Fragments. For å gjøre det er man nødt til å fullføre alle challengene i King's Fall raidet (Warpriest, Golgoroth og Oryx) og jeg tenkte jeg skulle sjekke om det er noen interesserte her. Legg meg gjerne til på LIVE, gamertagen min er keung.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Haha, stemmer det Prophet. Det var grusomt kjedelig å febrilsk lete i timesvis etter en 6. mann :) Håper Wrath of the Machines blir bra! Jeg har ihvertfall store forventninger.

For tiden går det for det meste på PvP for min del, men jeg skal nok sitte klar kl 11 på tirsdag for å få med meg RoI fra første sekund. Blir nok mye Destiny den neste uka.

Lenke til kommentar

Har dere kjøpt RoI enda? I så fall, hvor? Var ikke så alt for gira på å betale 550 kr for destiny pakken denna gangen også. På US store kan man kjøpe bare expansion ute og det koster bare rundt 250 kr.

 

Edit: Når eg gikk inn på pre order på Destinythegame.com fikk eg muligheten til å kjøpe bare Rise of Iron til 289, som var en god del bedre enn hele pakken.

Endret av Yngve05
Lenke til kommentar

Jeg vurderer å kjøpe Destiny men jeg pleier som regel å gå lei av spill veldig raskt. Dermed lurer jeg på om det er mulig å først kjøpe TTK til kr. 189 fra Xbox Store, og senere oppgradere til ROI? Eller krever dette at jeg da også kjøper Destiny først? Synes det er vel mye å punge ut med 550 kr i tilfelle jeg går lei etter et par dager.

Lenke til kommentar

Noen som har testet nye dlc? Verdt å begi seg utpå?

Skulle gjerne gitt et ubetinget ja, fordi jeg og Mortug trenger en 3. til å gjøre div aktiviteter med, men generelt sett vil jeg påstå at TTK var en bedre DLC. Tar f.eks. altfor lang tid å levelle opp for å raide. Har spilt 15-20 strikes uten å ennå komme opp på et akseptabelt nivå. Den "nye" Court of Oryx (Archon's Forge) har store mangler, blant annet kan man ikke ha mer enn én SIVA offering (tilsvarer runes man brukte på CoO) på seg til enhver tid og droppene er helt håpløse. Forventer at Bungie retter opp en del ved neste patch.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Tenker at jeg logger på etter en reise i helgen. Lenge siden Destiny nå, hadde gjort seg med noen timer der.

 

Finnes det en norsk/skandiavisk gjeng som spiller sammen? Husker jeg var på leting etter det i vår, uten å finne det.

 

 

Bli med i denne https://www.bungie.net/en/Clan/Clan/1685580

aktive hyggelige karer, setter opp Raid osv.

 

bare å bli med andre også hvis dere vil

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...