Gå til innhold

Samsung UE46F8005 eit godt kjøp?


Anbefalte innlegg

Hei og hopp!

 

Eg er ute etter ein ny tv som er rask og, som taklar konsoll-speling og sport-sjåing godt. Er relativt uviten om kva som er bra når det gjeld tv-ar, men likar å setje meg inn i kva eg kjøper når eg fyrst skal bruke så mykje pengar.

 

Det er altså denne TV-en eg lurar på:
http://www.siba.no/product/13227561/samsung-ue46f8005-?ref=section

Eg ser at den har fått svært god kritikk frå DinSide. Men det er ingen som skriv noko om korleis den taklar spel. Eg har ein Xbox One, som eg ynskjer å utnytte til det fulle.

Tar også imot andre forslag med glede :)


På førehand, takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

F8005 serien er veldig solid. Den er riktignok 2013 modell, men Samsung ligger foran de fleste på Smart biten ihvertfall, så jeg vil si den har alt du trenger av funksjoner.

 

Sjekk prisguide og/eller prisjakt, så du ikke betaler for mye. Kan være noen gode tilbud på 2013 modellene nå for tida.

Lenke til kommentar

Jeg har 65" utgaven og er meget fornøyd, fikk denne for 19500,- ved nyttårssalg vel og merke :)

 

Husk å sette TV i spillmodus for konsollene dine, og gjerne gå over fabrikkinstillingene ellers til enhver kilde du tenker å bruke. Ikke alltid fabrikkinnstillingene er det korrekte hjemme hos deg.

Ett tips er å IKKE kjøpe Samsung sitt smart-tastatur om du tror du vil bruke det til TV, mitt endte sine dager slik :

 

10346227_10154222400815192_8242471065922

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...