Gå til innhold

Microsoft sin E3 2014, spekuler og diskuter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som litt for mye, selv for å være enten både Microsoft eller Sony det der.

 

Fallout: New Vegas hadde timed DLC til Xbox360, så ikke umulig at det skjer her også.

 

Noe Games for Gold-greier kommer. Det har Microsoft også sagt. Bare hvis de gir ut Forza 5 gratis, det er vel det eneste lanuch-spillet jeg hadde vært gira på nå. Flere digital spill til One må de komme med nå. Kanskje få State of Decay til XboxOne, med alt DLC og kanskje litt oppussing (selv om det ikke er så nødvendig).

 

Men Perfect Dark i tredjeperson? Det kan kanskje fungere hvis Rare ikke tenker Kinect, og prøver å gjennomføre med et godt spill.

 

Ikke at jeg har noe imot et nytt Ryse (spilt det smått, og liker det), men jeg synes det er kanskje litt tidlig med annonsering selv om det så pent ut i grunn.

 

 

 

Det viste jeg ikke angående Viva Pinata TIP at det utgangspunktet er en 2er. Da må jeg bare si bring me Viva Pinata 3: Tasteful Pinata som tittel :p

 

Christmas Garden!

 

Viva Pinata: Dancing Garden

Viva Pinata: Garden Upgrade

Viva Pinata: Advanced Garden

 

Viva Pinata: Battletoads vs. Kameo (hey!)

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Virker som litt for mye, selv for å være enten både Microsoft eller Sony det der.

 

Fallout: New Vegas hadde timed DLC til Xbox360, så ikke umulig at det skjer her også.

 

Noe Games for Gold-greier kommer. Det har Microsoft også sagt. Bare hvis de gir ut Forza 5 gratis, det er vel det eneste lanuch-spillet jeg hadde vært gira på nå. Flere digital spill til One må de komme med nå. Kanskje få State of Decay til XboxOne, med alt DLC og kanskje litt oppussing (selv om det ikke er så nødvendig).

 

Men Perfect Dark i tredjeperson? Det kan kanskje fungere hvis Rare ikke tenker Kinect, og prøver å gjennomføre med et godt spill.

 

Ikke at jeg har noe imot et nytt Ryse (spilt det smått, og liker det), men jeg synes det er kanskje litt tidlig med annonsering selv om det så pent ut i grunn.

 

 

 

 

Det viste jeg ikke angående Viva Pinata TIP at det utgangspunktet er en 2er. Da må jeg bare si bring me Viva Pinata 3: Tasteful Pinata som tittel :p

 

Christmas Garden!

 

Viva Pinata: Dancing Garden

Viva Pinata: Garden Upgrade

Viva Pinata: Advanced Garden

 

Viva Pinata: Battletoads vs. Kameo (hey!)

Den du nevnte sist, hadde vært noe det ja!

Viva Pinata: Clobbering Pinata

Viva Pinata: Tripster Floor :p

Lenke til kommentar

Hehe. Den listen ser ikke særlig realistisk ut. MS kommer i så fall til å ha en legendarisk pressekonferanse dersom den viser seg å være riktig.

Jeg kommer for eksempel til å bli særdeles overrasket dersom Good Science dukker opp med et nytt spill. Den originale studiosjefen jobber nå for Xbox Entertainment Studios, og en rekke av utviklerne har byttet studioer til 343 Industries, Platform Next Studios, LXP, Undead Labs osv.

Edit:
Resten av listen består av lekkasjer (ntkrnl + Cboat), spekulasjoner rundt nye MS-studioer (LXP og PNS), spekulasjoner basert på vage hint (Phantom Dust, concept art til Twisted Pixel's nye spill) og ønsketenkning (Perfect Dark og Battletoads fra Rare).

Rare har så vidt jeg vet ingen utviklere med erfaring fra skytespill. Goldeneye-folkene forlot studioet allerede før PD64 kom ut, og resten forlot Rare i løpet av 2000-tallet. Dersom de ikke jobber med KSR2 eller en ny IP, så ser jeg på det som mer sannsynlig at de jobber med en oppfølger til Banjokazooie eller Viva Pinata.





Endret av Leflus
Lenke til kommentar

iHuf1Mtpsy2q9.gif

Neogaf har det gøy for tiden. :p

 

Haha, noen må følge opp Peter Moore sine Halo 2 og GTA IV-stunts.

Mhm. Don Mattrick sine pressekonferanser var velproduserte, men de manglet entusiasme og "det lille ekstra".

Phil Spencer har sagt at pressekonferansen i år kommer til å bli utviklerorientert sammenlignet med tidligere år, men det er jo lov å håpe på at han finner på noen sprell likevel.

Lenke til kommentar

Them rumors

 

http://www.gamnesia.com/news/rumor-contents-of-the-microsoft-sony-and-nintendos-press-conferences-and-de#.U3I4E174Hjh

 

Konferanse:

  • Beyond Good & Evil 2 gameplay for Xbox One
  • DirectX 12 trailer for Xbox One
  • Fable Legends gameplay for Xbox One
  • Forza Horizon 2 gameplay for Xbox One
  • Gears of War 4 gameplay for Xbox One
  • Halo 5 tech demo for Xbox One
  • Kinect TV & Shows trailer for Xbox One
  • Call of Duty: Advanced Warfare gameplay for Xbox One
  • Quantum Break gameplay for Xbox One
  • Star Wars: Battlefront III gameplay for Xbox One
  • Titanfall DLC gameplay for Xbox One

På gulvet:

 

Dragon Age: Inquisition (Xbox One)

  • EA Sports UFC (Xbox One)
  • Fable Legends (Xbox One)
  • FIFA 15 (Xbox 360/One)
  • Forza Horizon 2 (Xbox One)
  • Killer Instinct (Xbox One)
  • Madden NFL 15 (Xbox One)
  • Middle-Earth: Shadow of Mordor (Xbox One)
  • NHL 15 (Xbox 360/One)
  • Project Spark (Xbox One)
  • Sunset Overdrive (Xbox One)
  • Quantum Break (Xbox One)
Endret av Mala
Lenke til kommentar

Er heller mer bekymret for Sony sin konferanse om det der er majoriteten, og om det er korrekt selvfølgelig.


Å sitte med alle konsoller før E3 er rett og slett herlig. Her blir det spill bonanza så det gynger etter!
Som så ifjor satt jeg med E3 i 18 timer i strekk, ser ikke bortifra jeg gjør det samme igjen denne gangen.

 

Har du ikke jobb? :p

Lenke til kommentar

Er heller mer bekymret for Sony sin konferanse om det der er majoriteten, og om det er korrekt selvfølgelig.

 

Å sitte med alle konsoller før E3 er rett og slett herlig. Her blir det spill bonanza så det gynger etter!

Som så ifjor satt jeg med E3 i 18 timer i strekk, ser ikke bortifra jeg gjør det samme igjen denne gangen.

 

Har du ikke jobb? :p

Tok fri da jeg, gjør det samme igjen lett!
Lenke til kommentar

Haha, hadde heldigvis bra timet med fri i fjor.Er ikke så lett å ta fri i min stilling alltid, ihvertfall ikke slik sommer planen vår er nå :p Håper jeg treffer med rett tid på døgnet i år da, tror faktisk vi har 84 timers arbeidsuke da. Ikke at jeg hadde tatt fri for E3 uansett da.. Litt for gode penger å kaste bort.

 

Noen som har norske konferansetider sånn raskt for hånd ?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...