Gå til innhold

Den massive Galaxy tab 8.9 og 10.1 tråden


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en Tab 10.1 (P7500) i gave nylig, og vil selvsagt få inn en custom ROM. Ren Android og minst 4.1. Fins det noe stabilt for meg der ute? Hos Cyanogenmod fant jeg bare nightly og på XDA fant jeg bare 4.0.4 og diverse ustabilt. Tips?

Hva fant du ut av? Er selv ute etter ny rom til min Tab 10.1 (P7500), med Android 4.2 :)

Endret av 2bb1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Kan rapportere om at jeg har hatt Cyanogenmod Nightly nå de siste to månedene (har oppdatert til nye nightlies underveis), og det har funket knall :) Mye mer responsiv enn (Samsung) Android 4.0.

 

Green_Monster: Kjøpte et slikt på Ebay til min søster, kostet vel 150-200 kr, men er utrolig kjip kvalitet. Hennes tastatur var blitt bøyd litt underveis fra Kina, så det faller hele tiden fra hverandre. Den på videoen ser forøvrig ut som en litt forbedret utgaven, men ser fortsatt ut som den samme kjipe aluminiumen som sikkert bare er 1 mm tykk.

Lenke til kommentar

 

Green_Monster: Kjøpte et slikt på Ebay til min søster, kostet vel 150-200 kr, men er utrolig kjip kvalitet. Hennes tastatur var blitt bøyd litt underveis fra Kina, så det faller hele tiden fra hverandre. Den på videoen ser forøvrig ut som en litt forbedret utgaven, men ser fortsatt ut som den samme kjipe aluminiumen som sikkert bare er 1 mm tykk.

 

Kjøpte et par fra hong kong(ebay), de fungerer helt fint. Bærer litt preg av at de koster 150 kr stykke, men så lenge jeg ikke er hardhendt med dem så funker det helt greit :) Det er i alle fall værd 150kr

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...