Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når drakk du deg full for første gang?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har aldri vært full, men har prøvd både øl, vin og sprit

 

etter å ha gått på skole i 2 år i Notodden så ser jeg hvor idiotisk det er

går ut over både økonomi og skolegang

 

Så sant, så sant :thumbdown:

 

Derfor jeg ikke gidder så mye mer.. Sparer jo tross alt til ny CPU og kamera så..

Lenke til kommentar

Jeg drakk meg full første gang da jeg var ca 5 år, jeg sprang rund på en resturant slik som barn gjerne gjør. Det gjorde som var anderledes av hva andre barn gjør var å drikke opp øl som andre gjester hadde satt igjen, jeg ble til slutt fersket da jeg prøvde å snike til meg glasset til en gjest som fortsatt satt ved bordet.

 

Den andre gangen jeg drakk meg full var jeg 12 år. Da var familien i ett bryllup på vestlandet som varte i 3 dager. Etter god gammel skikk så ble det sendt rundt en slags bolle som alle skulle drikke en sup fra. Jeg fikk smaken på dette brygget, så under den skikkelige festen så forsynte jeg meg grovt fra tønnene som sto plassert ut på bordene. Jeg husker ikke mye av den dagen, men jeg husker godt at jeg ikke var i så veldig godt form dagen etter.

 

Jeg begynte ikke å drikke på fest før jeg var 17-18 år.

Lenke til kommentar

Var vel rundt 15. Drakk en sixpack med tuborg, 5 rusbrus og tok gladelig imot en kopp med noe blankt no som selvølgelig var sprit som gikk ned på høykant. Hadde jo ikke snøring på mine egne begrensninger. Endte opp med at jeg spydde i en krok i stua til kameraten min som jeg var hos, sovna i grøfta og måtte følges hjem av et par kamerater.

 

Var tider det...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

første gang jeg var noe full var nok 16 men har bare vært kjempe full en gang, og da var jeg vel 18 eller 19

 

eneste gangen i hele livet mitt jeg også røyka(vann pipe med eplesmak) også den eneste gangen jeg har vært bakfull. noe i helvete også, satt en time i badekaret og dusja hode i kaldt vann, med klær PÅ.

Lenke til kommentar

Kommer an på definisjonen av full. Har bare vært spyfull én gang, og det var en av de første gangene (17 år), og det er jeg ganske så stolt av. Har vært på fylla mange ganger siden, og nå er jeg nesten heller ikke fyllesjuk dagen derpå.

 

har aldri vært full, men har prøvd både øl, vin og sprit

 

etter å ha gått på skole i 2 år i Notodden så ser jeg hvor idiotisk det er

går ut over både økonomi og skolegang

 

Koster ikke så mye hvis du drikker mest på vors. Og man trenger ikke drikke seg drita slik at man ikke klarer å lese dagen derpå.

Lenke til kommentar
Gratulerer.

 

Takk for det. Antar jeg. Nå har det heller aldri vært et mål, da jeg verken drikker øl eller vin. Orker ikke å venne meg til noe jeg synes smaker vondt. Men jeg har ingen personlige innvendinger mot alkohol hvis man drikker med måte. Så lenge folk respekterer meg og jeg respekterer dem, så går det fint. :)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Ja, men det er forskjell på å onanere og å rive av seg kuken.

 

Ja, det er sant. Som sagt så drikker jeg litt, når jeg vil riktig kose meg. Men man trenger ikke å bli brisen for å ha det hyggelig heller, det var vel mer av poenget mitt.

 

Det er sant, men det er vel heller ikke så gøy å være sammen med fulle/gode og brisne folk når du selv er edru?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...