Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønte ikke helt den tabbelen over brukere jeg, jeg ser jo bare min bruker. Er det noe galt eller?

edit: leif

Folk kommer opp etter hvert som de sender inn "Work units" (heretter WU) til Folding@home-serverene, og du er foreløpig den eneste som har sendt inn en slik.

 

De ulike WU har ulik størrelse, og dermed ulik poengsum.

 

Håper dette var forklarende

 

Forresten: stor kudos til alle som har meldt seg på så langt! :thumbup:

Dette blir BRA!

Lenke til kommentar
humm.. en ting, ved kjøring på flere maskiner, kan hver eneste klient bruke den samme brukernavnet eller må de vere individuelle brukernavn på hver maskin?

Det går helt fint å bruke samme brukernavn på flere maskiner, men hver maskin må få sin egen "machine ID"; dette går automatisk i orden når du laster ned og installerer klienten på de enkelte maskinene.

 

Så ja, det er bare å kjøre ivei med samme brukernavn på flere maskiner!

Lenke til kommentar
Meldt meg på. Kan jeg bruke to PC'er (CPU'er) på samme brukernavn?

Jepp, det kan du! Se post litt lengre oppe (#53).

 

 

Når jeg har musa over den røde blomsten (?) står det: Attempting to get work packet.

 

 

Hva betyr det? Jeg tror ikke det skjer noe :|

 

Mulig en server er overbelastet, vent litt så setter den nok i gang arbeidet. Evt. kan du prøve å avslutte klienten (høyreklikk på "blomsten" -> Quit) , for så å starte den opp igjen via Start-menyen.

Endret av puretamil
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...