Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forhåpentligvis kommer det en oppdatering i det hele tatt. Er tidligere webOS bruker, webOS hadde lignende generasjonsskifte. (webOS 2.X ble ikke offisielt sluppet til "legacy" telefoner, 1.4.5 forble siste versjon)

Det må jo gjøre det. Microsoft har forpliktet seg ovenfor produsenter å levere Windows 7.8 til "billig-mobiler".

Lenke til kommentar
Vi får se. Nå som trøsteoppdateringen 7.8 er ute tror jeg ikke Microsoft kommer til å bruke mange flere arbeidstimer på wp7.

 

Det var noen lekkede Nokia slider som viste til en 7.9 oppdatering som skulle etterfølge 7.8.

Kan virke som Nokia har tenkt å pushe 7.8 til lavkost markeder. De har nettopp lansert en Lumia 505 i Sør Amerika med 7.8.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opplevere dere at nettsider du ofte bruker plutselig forsvinner fra historien din? Altså når du feks skriver "for" for å få fram "forum - diskusjon.no " som du har gjort hver dag i ukesvis, så kommer det ingenting opp. Du må skrive inn hele adressen på nytt. Og favoritter er også heller ikke å finne ved å skrive et par bokstaver i adresselinjen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Telenor Mobil skriver i en nyhetsmail at

 

På Windows Phone-mobiler får du opp programlisten ved å velge Oppgavebehandling i menyen. Her kan du lukke programmene du ikke bruker for øyeblikket og avinstallere de du aldri bruker.

Hvor finner jeg dette i 7.8? Jeg har søkt etter dette begrepet i manualen, men finner ingenting.

Lenke til kommentar

Telenor Mobil skriver i en nyhetsmail at

Hvor finner jeg dette i 7.8? Jeg har søkt etter dette begrepet i manualen, men finner ingenting.

 

Her tror jeg Telenor er ute å sykkler.

Hvis du skal avinstallere et program sveiper du til høyre fra startskjermen til du kommer til programmlisten. Trykk og hold inne på programmet du skal avinstallere, så kommer det opp en meny der du kan velge avinstallere. Trykker du på Windows tasten når du er inne i et program, legges programmet i dvale. Det skal ikke være nødvendig og lukke det. Det er en begrensning på 7(?) programmer som kan være aktiv samtidig. Hvis du har flere programmer oppe, vil det programmet som har vært lengst i dvale bli lukket ned. Vil du lukke ned et program manuelt, trykk tilbake pilen i stede for Windows tasten for å komme tilbake til start skjermen.

Lenke til kommentar

Takk. Det er slik jeg gjør det, men siden jeg fra denne infoen fikk inntrykk av at jeg kunne få opp en samlet oversikt over alle aktive programmer/apper tenkte jeg at jeg måtte finne ut av det.

Trykker du og holder inne pil tilbake knappen, så får du for så vidt opp alle programmer som er "åpne", og du kan gå inn igjen i programmet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har en Lumia 620 610 med WP 7.8. På PCer er Zune satt opp til å ikke synkronisere noe som helst når mobilen kobles til PCen. Sist jeg koblet den til, så jeg at den begynte å sykronisere. Jeg lot den gå ferdig (for ikke å ødelegge noe), men så etterpå at de fleste bildene på mobilen var slettet. De var heller ikke overført til PCen. Noen som har opplevd noe tilsvarende? Nyeste versjon av Zune.

Endret av zanta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...