Gå til innhold

Xbox One eller Playstation 4? Hvilken burde jeg velge!?


Jonathan:D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noen her som har byttet fra xbox 360 til ps4 og er fornøyde?

 

 

Jeg har. Men hadde også ps3 men hadde alle multiplattform på 360:)

Jeg som Christoffero89. Hadde Xbox360, og PS3, med alle multiplatformspill på 360.

Denne generasjonen PS4 og XboxOne, kommer jeg til å kjøpe alle multiplattformspillene til PS4.

PS4 har bedre grafikk og bedre ytelser.

Den nye kontrolleren Dualshock4 er mye bedre enn Dualshock3. Men ikke på høyde med Xbox360 sin kontroller. (Har hørt XboxOne sin kontroller skal være bedre enn Xbox360, så det gleder jeg meg til).

Endret av Tor Rasmussen
Lenke til kommentar

Xbox One eller Playstation 4? Hvem BURDE jeg velge!? og Hvorfor?

Kjøp den som flesteparten av vennene dine har eller skal kjøpe. Artigere å spille online samt man kan låne spill om man ikke går digital hele veien. Det skal nevnes at man nå må betale for å kunne spille online med begge maskinene, men Sony kommer best ut av dette da PS+ tjenesten er rimelig overlegen MS sin når det kommer til gratis spill f.eks

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men hvordan skal jeg få vennene mine til å kjøpe xbox one de er veldig usikkere på hva de skal kjøpe

ikke hør på taffelvaffel han er ett troll :tease:

 

Men vil si att svaret på ditt spm kommer ann på om du vil få brukt for alle de tinga xbox1 har å by på, eller om du er som meg som ikke kommer til å bruke hverken kinekt kameraet eller noen spesielle apper som skype og lignende på min konsoll siden jeg bruker kosoll for spilling og lite annet....

 

Men ikke misforstå, jeg kommer til å kjøpe xbox1 en gang i fremtida når jeg har penger til overs, men føreløpig er det bare ps4 i hus å regner med dette er mer enn nokk med tanke på hvor lite eksklusive titler begge har(og med tanke på att 90% av alle multiplatformspilla kjører best på ps4)...

Så gå for konsollen du føler du får mest brukt for selv og den du liker de eksklusive spilla til enkelt å greit... å viss venner velger det samme så er dette enda bedre :)

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...