Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Snodig. Alle seier at DS med mus og tastatur er håplaust. Eg spelte Demon's og DS1 på PS3, og har no DS2 på PC. Spelar framleis på TV-en med kontroller.

 

Einaste som irriterer meg så langt er at musepeikaren dukkar opp under dialogar.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm, Sikkert smak og behag, jeg syntes PS3 er håpløst i forhold til PC.

 

Det er bare å binde de forskjellige tingene til riktig knapper så man får god flyt på det.

 

Fks så har jeg WASD som bevegelse.

Venstre museklikk er left attack (dobbelklikk for strong attack)

Høyre er right attack. (dobbelklikk for strong attack)
SHIFT + venstre museklikk er target lock

Space dash/roll

E som bruke item.

C snakke/use

R 2 hand / 1 hand

1 & 2 som kamera left right (for å bytte mellom fiender)

3 & 4 som weapon left og right

musehjul opp til å bytte spells

musehjul ned til å bytte item.

Endret av R.Kelly
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Eg kan ikkje spoile meg sjølv med streams. Skulle gjerne sett MAN og Spam, men må gjennom det sjølv først.

 

Når er det ute for oss?

 

MAN spiller det ikke enda ihvertfall, han driver rundt i Spelunky og Crypt of the Necrodancer nå.

 

Det skal komme ut 18:00 i kveld Ifh. denne tweeten.

 

"9AM PDT, 6PM CET"

Endret av Arakini
Lenke til kommentar

Vi må nesten prøve oss på en liten fight club etter DLC har kommet ut. Vet ikke hvor mange aktive spillere vi har fra diskusjon, men det hadde hvert artig. Har ikke vært så aktiv i det siste selv, men blir vel mer aktivitet etter DLC.

 

Yeeaah! Diskusjon.fightclub. NG+ SL150-200ish? (evt. mindre, må bare lvl'e opp en alt) Får lage en steam-group ;)

 

Etter DLC1 har vært ute litt da :))

Lenke til kommentar

Vi er vel på CEST timezone nå så DLC slipper klokken 19:00 i kveld/7PM. Noe som stemmer overens med steam sine lanseringstider som alltid er 19:00 i Norge. Må vel stacke opp med supplies og drepe de siste bossene så er jeg klar.

 

Edit:

 

Lagde en steamgruppe vi kan bruke. Den kan finnes under http://steamcommunity.com/groups/dno_ds2_fc.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Herre. Gud. Som jeg styrte med warrioren min. Åtte timers dall og har egentlig bare romlet litt rundt i undead burg, hentet grass-skjoldet og drept en stor dust på en bro. Men da drepte jeg merchanten med katanaen.

Så jeg startet på nytt.

Tok meg 1 time å komme til samme plass/level/items som før.

 

Jeg liker at spillet føles som om det belønner taktikk og ferdigheter mer enn utstyr og levels.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...