Gå til innhold

Dårlig tilkobling med wifi


Vlumio

Anbefalte innlegg

Hei, i en senere tid har min internett speed gått kraftig ned på min galaxy s6. (Er på den siste oppdatering: 6.0.1) Klarte å ha rundt 30mbit/s, men nå er den rundt 10-15. Dette er skikkelig irriterende. Dette skjedde rundt jeg byttet abomennt til ice.net. Det kan også hende å ha noe med at jeg mistet telefonen min på bussen når jeg reiste meg (kanskje 15/30cm ned til bussgulvet)

 

Når jeg først byttet til ice var 4gen ekstremt mye tregere. instalerte det man får i sms og det gikk mbit/sen litt opp, men forsatt er det litt tregt i forhold til telia som jeg hadde før( ice skal ha full telia dekning). Dette skjedde også før jeg mistet telefonen i bussen.

 

Snodig nok fungerer telefonen oversakende bra på andre nettverk. Den er aller tregest på hjemmenettverket. Skolenettverket er helt greit. Andre enheter fungerer fint på hjemmenettverket...

 

Jeg har prøvd å reboote både routeren og min galaxy s6. Prøvd også å slette cach and data på telefonen. Nå er jeg tom for ideer... Er det noen som vet hva jeg kan teste?

Endret av Vlumio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...