Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Bakgrunnsinfo:

Jeg oppdaget plutselig at mobilen min, Samsung Galaxy S3, ikke hadde dekning lenger. Ventet en stund og merket at dekningen ikke kom tilbake. Forsøke å slå mobilen av/på, flymodus av/på osv. men dekningen var helt borte.

 

Jeg var tilfeldigvis på et kjøpesenter og stakk bort til telekiosken for å se om de visste hva problemet var. De trodde at det kunne være simkortet så vi forsøkte et nytt simkort, men problemet var der fortsatt.

 

Han forklarte da at det måtte være antenna, og at det var 1 års garanti på det (Da jeg hadde kjøpt på nettbutikk). Mobilen var under 1 år gammel så han sa at det bare var å sende den inn, så skulle de fikse det.

 

Leverte inn mobilen og fikk den tilbake en liten stund senere, men merket at problemet oppstod på nytt igjen. Dekningen slo seg helt av i mange timer om gangen. Jeg tok derfor ikke mobilen i bruk igen men leverte den tilbake til telekiosken

 

Case:

Jeg fikk nå beskjed om at problemet var en fuktskade, og at det derfor ikke var dekket av garantien likevel. Jeg kunne velge å kaste mobilen eller å betale 400kr for å få den tilbake ureparert.

 

Jeg har ikke brukt mobilen mellom de to verksted besøkene så jeg syntes at det var rart at det plutselig nå var fuktskade, men tydeligvis så hadde ikke verkstedet sjekket mobilen ordentlig første gang.

 

Jeg har hatt beskyttelses-case på mobilen min og syntes at det er rart at fuktskade skal ha oppstått da jeg har holdt den vekk fra vann/væske.

 

De sendte meg et bilde som dokumentasjon, det er vedlagt her. Jeg har ganske lite peiling på det tekniske så det jeg lurte på er om noen kan se hvordan fuktskade dette er? Om denne fuktskaden skal påvirke dekningen?

 

For meg så ser det ganske ille ut på bildet, og dermed litt rart at det bare er dekningen som blir rammet og ikke noe annet.

 

REDIGERT: Glemte å si at bildet er fra bilde er av usbinngangen/kontakten i telefonen. Er det ikke litt rart at den delen skal ha noe å si for dekning på mobilen eller er det der antenna er?

post-25328-0-56652400-1373032871_thumb.jpg

Endret av Mick444
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...