Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Pubertet og sæduttømming


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gutten min er kommet i puberteten og skal snart ha den første sæduttømmingen. Jeg vil ikke at han skal bli redd første gangen og lurte på om jeg skulle ta en liten samtale om det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Kan jo hende han er en bekymret far da :p

 

Isåfall; IKKE snakk med gutten din om dette, da blir han bare traumatisert. La han heller komme hit på forumet og spørre :p

Lenke til kommentar

Jeg sier som de andre: ikke prat med han om det. Det er bare superteit, og han kommer garantert ikke til å bli redd. Han klarer vel også å si fra selv om han har lyst til å prate.

Blir bare flaut og ekkelt for gutten din om det blir samtaler rundt slike naturlige ting. Man trenger ikke overfokusere, la han finne ut av ting selv.

Lenke til kommentar

Hva får deg til å tro at sønnen din ikke onanerer allerede? Jeg starta ihvertfall lenge før jeg kom i puberteten. Uansett, du trenger da ikke snakke med han. Om han ikke har starta allerede så kommer det av seg selv etterhvert.

Endret av neadii
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Personlig ble jeg forbannet stresset når det skjedde med meg. Visste at det skulle skje på et tidspunkt, men fant aldri ut av hva som faktisk skjedde. ^^ Det som sugde var at jeg overnattet på en madrass på at rom med 4 jenter.

 

Jeg ble liggende lenge den dagen. Tørket faen så seint. ^^

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg.

 

Tråden stenges.

 

Eventuelle reaksjoner på moderasjon skal gjøres via "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan kunngjøres i kategorien ”Tilbakemeldinger om Forumet”.

 

:)

Endret av roberteh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...