Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter som slår gutter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fått hardere slag før (gutter) Men hun traff meg med di små fingra inn i øyet så jeg har et blodsprengt øye

Anmelding vil ikke være noen tjent.

Det er en ting du må huske min venn: jenter er noen av de rareste skapningene til å vandre vår jord, de kan slå men ikke bli slått... Og om du hadde anmeldt henne for dette har jeg ingen tvil på at hun hadde gått til venninne sine og bitchet om det, venninnene hadde nok kommet en gjeng henn til deg og langet ut om hvor feig og kylling du var, nesten så det hadde grenset til mobbing...

Det er bare slik jenter i ung alder håndterer problemene sine, skaper større problemer for andre...

Nei la det heller ligge.

(Nei dette gjelder absolutt ikke alle jenter, men jeg vet ikke om 1 eneste gutt som ville gjort slikt på den måten, så det må være lov å bruke termet "jenter" likevel...)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Slik er det å leve i et feminisert samfunn der kvinner kan gjøre som de vil takket være en haug manginaer som står parat til å rævkjøre andre menn på kvinners vegne.

 

Levde med det hele barndommen og trodde det gikk over når man ble voksen. Så naiv går det an å bli.

 

Er litt sykt at de mener de kan gjøre hva faen de vill bare fordi de er sett på som det svakere kjønn.

Uten det dem har mellom bena hadde det vert minimalt med intresse og oppmerksomhet rundt jentene.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det er da bare å klaske henne tilbake. Det er selvfølgelig idioti og slå hardt tilbake, men et lite klask på kinnet hadde neppe tatt livet av noen. Nå slår jeg ikke folk selv, hverken gutter eller jenter, men ejg reagerer ikke om jeg ser at en kis gir en kvinne et lite klask som svar på at hun har slått han. Helt greit for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Man burde kunne ta igjen med samme mynt egentlig. Det synes jeg, og det er det jeg har lyst til selv.

 

Men man kommer neppe ut derfra uten hjelp fra ambulansepersonell. Og hadde ei venninne av meg slått en fyr av samme grunn og han slått tilbake. Da hadde jeg slått han selv.

 

Er nok bare sånn det er.

 

Beste du kunne gjort er å kjefte henne ned.

Lenke til kommentar

Er en kompis som opplevde omtrent det samme. Trangt utested, han dulter borti ei jente og hun snur seg og klapper til han. Han klappet tilbake med samme kraft. Han fikk kjæresten hennes etter seg, men de pratet og kjæresten 'forsto' og ingen kjever ble knust.

 

Fantastisk!

 

Kompisen din var vel større enn typen til kjerringa han slo ned da :p

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Er en kompis som opplevde omtrent det samme. Trangt utested, han dulter borti ei jente og hun snur seg og klapper til han. Han klappet tilbake med samme kraft. Han fikk kjæresten hennes etter seg, men de pratet og kjæresten 'forsto' og ingen kjever ble knust.

 

Fantastisk!

 

Kompisen din var vel større enn typen til kjerringa han slo ned da :p

Haha, du har så jævlig rett. Jeg vedder på at det var grunnen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...