Gå til innhold

Lage Iso image med windows 7 og forhåndsinstallert programvare


Anbefalte innlegg

Hei folkens !

 

Jeg lurte bare enkelt og greit på hvordan jeg kan legge til foreks skype eller winrar forhåndsinstallert på en Windows 7 plate ?

 

 

Jeg har ferdig iso av Windows 7. Tenkte kanskje og bruke poweriso til og legge inn ting.

Kunne vært greit om det faktisk er mulig og få det splittet i 2 disker, slik at Windows 7 installerer på den ene og det andre på den andre. (Har bare 4.5gb plater)

 

 

Begynner og bli lei av og laste ned programvare etter at jeg har formatert datamaskinen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F

Den platen vil jo bare være virkningsfull helt til det kommer en oppdatering av programmene.

 

Formatering av maskinen er vel ikke noe du gjør hver dag, så hvorfor forenkle noe som ikke er til slikt bryderi...

 

Om du skal lage noe slikt, så er RT 7 lite det beste programmet. Tviler sterk på at PowerISO har samme funksjonaliteten...

http://www.rt7lite.com/

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...