Gå til innhold

Nokia Lumia 800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger ikke nettverkskabel. Deaktiver det trådløse nettverket etter ca 3 sek.

 

Det er jo en mulighet det også, men tar så lang tid å koble det opp igjen :p (ja, det er snakk om latskap.. har også en nettverks kabel liggende under sofaen, som kun er å plugge i pc'n :p)

 

Men.. har også litt lyst til å bytte mobil.. Windows Phone var ikke helt det rette for meg.

Har hatt symbian i mange år, og der har det vært muligheter for det meste :) Mens windows phone er mye mer lukka.

Kjøpte meg også en Asus Nexus 7 i desember, og vil si jeg er mer fornøyd med android, siden alt er så åpent :)

Der er det f.eks bare å gå inn i recovery for å låse opp boot loader f.eks, og da har man jo haugevis med muligheter for custom roms osv :) (ikke at jeg har prøvd så mye selv, men jeg har låst den opp, og roota brettet :)

 

Så.. Derfor har jeg sett litt på LG Nexus 4.. kjøper jeg den, så vil jo brett og mobil være temmelig likt, og begge kjører samme stock android versjon vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Ok ;)

Nå begynner jeg å få litt leia her..

Prøvde å lure inn oppdateringen alikevel, men får det ikke til.. prøvde 3, 4, 5, 6, 7, 8 sekunder.. 3-7 sekunder, da får jeg beskjed om at den ikke kan søke, og at jeg må sjekke internett tilkoblingen min, på 8 sekunder får jeg beskjed om at det ikke er noe oppdatering.

 

Har også lastet ned det programmet for å sende filer via BT, når jeg starter det, så får jeg beskjed om at det ikke er for den windows phone versjonen, men den gode nyheten er at det finnes en oppdatering via zune.

 

Og nå, for ca 5 minutter siden, så spratt denne beskjeden opp på mobilen:

En oppdatering er tilgjengelig.

Oppdatering kan få mobilen til å fungere bedre og legge til nye funksjoner.

Dessuten kan de gjøre mobilen sikrere.

 

Koble mobilen til datamaskinen for å lære mer, og for å installere oppdateringen

 

"Lukk".

 

Men fremdeles får jeg beskjed i Zune om at den ikke finnes..

Lenke til kommentar

Hmm, det forklarer jo litt.

 

Prøvde forøvrig også å starte mobilen på nytt, pc'n på nytt, slette og legge inn zune på nytt (hadde nyeste versjon fra før).

 

Fremdeles ikke noe oppdatering.. men hvis det med live tiles stemmer, så er det jo ikke noe rart.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som kan gi meg en ca pris på hvor mye min Lumia 800 er verdt?

Har den sorte, den er ulåst, og kjøpt på lanserings dato i norge.

er noen riper i glasset, men disse syns ikke under bruk.

Ellers er baksiden en del oppripet, fått noe dritt mellom gummien og telefonen.. men dette syns ikke om man ikke tar av gummien.

 

Registrerte den også hos nokia, så jeg fikk den derre Nokia Play 360 høytaleren gratis.

La det ut til 1400kr samlet på finn, og evt 1000 for mobil og 400 for høytaleren.

Men vært lite interesse for det..

fikk et bud på 1000kr for begge deler.. og evt et par som bare er interessert i høytaleren.

 

Så, hva mener dere? Har jeg priset den for høyt?

Sjekka prisguiden, og billigste web-shop selger lumia 800 for 1500kr.. men kjenner ikke til butikken.. de andre ligger på over 2000kr.. og høytaleren koster rundt 900-1000kr.

Lenke til kommentar

Ser det er flere som forlanger perverse priser både for nye og brukte Lumia 800.

 

De refererer til at nyprisen var 4990,- dette er jo helt på vidda, og har ikke noe med dagens priser og gjøre.

 

Nokia Lumi 800 990,- og Nokia Lumia 900 gikk for 1490,- på utsalg hos flere forhandlere når Nokia Lumia 920 ble lansert. Hva enkelt nettsjapper prøver å få for priser på disse eldre telefonen er heller ikke så spennende.

 

Jeg ser du også referer til at nyprisen var 3799,-. Jeg så flere nettsjapper solgt for 990,- så dette vil jeg kalle nyprisen på flere telefoner.

 

Med de skavankene du forteller om på din telefon, så ville jeg sgat 500,-

 

Jeg hadde uansett ikke kjøpt den, da jeg er fornøyd med min Lumia 920.

Lenke til kommentar

Ok, laveste pris jeg fant for et par dager siden, var ca 1500kr.

Men fikk solgt høytaleren idag.. fikk 400 for den, og det er jo penger rett i lomma, siden jeg fikk den gratis selv :)

Men får heller bare la mobilen ligge ute til annonsen går ut, og evt prøve en budrunde på kjøp/salg grupper på facebook, evt en annonse på qxl med lav minstepris.

 

Men takk for tipsene :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...