Gå til innhold

Reise i september; hjelp!


Anbefalte innlegg

Jeg og min samboer skal reise første uka i september, men er veldig ubesluttsomme på hvor vi skal. Hun er veldig glad i strender og å slappe av, jeg er veldig glad i å slappe av, men også fin natur, og spennende utflukter.

 

Hittil har vi tittet oss ut Madeira og Sardinia, men disse destinasjonene utfyller ikke helt begges krav.

 

Er det noen som har erfaringer med disse reisemålene, eventuelt andre spennende reisemål utenfor det vanlige? Budsjettet er labert, på ca 3-5k per pers (fly+hotell).

 

edit: Bor i Østfold, så flyr fra Rygge eller Gardermoen

Endret av Kris_910
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forstår Robert. Noe spesielt du vil anbefale oss å gjøre i området? En båttur til Bonifacio (korsika) og stintino beach er allerede ordnet. Grotta di Nettuno skal vi nok helt sikkert til, da det ikke er så langt fra hotellet. Vurderer å besøke en Nuraghe, men litt usikker foreløpig.

Lenke til kommentar

Var oppå den klippen, men ikke inni grotta. Hadde base camp i Alghero som var en koselig og akkurat passe stor by. Var også innom Cagliari helt i sør som var en fin by med mye gammel stein, men ikke så spesiell at jeg vil anbefale å ta en tur helt ned dit om dere er på badeferie i nord. Jeg ville heller brukt tid på å se nordøstkysten hvor det skal være mange fine plasser.

 

Nuhrager er det mye av, så du vil ikke unngå å se dem. Det er ikke stort å se inni dem.

 

Hadde kun en helgetur til Sardinia så selv om jeg fikk sett mye så fikk jeg bare et lite utvalg av det som var å se på den store øya.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...