Gå til innhold

[Løst] Trenger hjelp til å "oversette" stasjonær-system requirements til bærbar


Bonk

Anbefalte innlegg

 

Ville bare gi en oppdatering i tilfelle noen andre sjekker innom tråden - jeg valgte først å prøve Multicom Kunshan-maskinen som ble foreslått, men selv om den er fin på mange måter (skjermen er topp, og spesifikasjonene er jo nydelige) så ender det med en retur fordi jeg syntes kanten var ukomfortabel når jeg hviler hendene på PC-en, opplevde at jeg fikk litt vondt i underarm rett under håndleddet. Dette er nok en veldig individuell greie, regner med andre kan ha helt andre meninger om hva som føles bra (dvs vil på ingen måte fraråde andre å ta en titt på denne PC-en).

 

Det er jo bare anekdotisk, men jf diskusjonen over så får jeg jo nå en test av Multicom og retur - oppdaterer med info om hvorvidt det er noe å utsette på dem der eller om alt går smooth  :)

 

Hva bytter du den inn i?

 

En Lenovo Y700 - går litt ned i specs, men prøvde den i butikk og syntes det var mer komfortabelt. Håper jeg fortsatt synes det når jeg har brukt den litt :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Ville bare gi en oppdatering i tilfelle noen andre sjekker innom tråden - jeg valgte først å prøve Multicom Kunshan-maskinen som ble foreslått, men selv om den er fin på mange måter (skjermen er topp, og spesifikasjonene er jo nydelige) så ender det med en retur fordi jeg syntes kanten var ukomfortabel når jeg hviler hendene på PC-en, opplevde at jeg fikk litt vondt i underarm rett under håndleddet. Dette er nok en veldig individuell greie, regner med andre kan ha helt andre meninger om hva som føles bra (dvs vil på ingen måte fraråde andre å ta en titt på denne PC-en).

 

Det er jo bare anekdotisk, men jf diskusjonen over så får jeg jo nå en test av Multicom og retur - oppdaterer med info om hvorvidt det er noe å utsette på dem der eller om alt går smooth  :)

 

Hva bytter du den inn i?

 

En Lenovo Y700 - går litt ned i specs, men prøvde den i butikk og syntes det var mer komfortabelt. Håper jeg fortsatt synes det når jeg har brukt den litt :-)

 

 

Ikke dårlig pc det heller ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Oppdatering: Retur er ferdig behandlet hos Multicom, og selv om de skriver i betingelsene sine at det kan komme et fratrekk i returbeløp for PC-er som bygges på bestilling (som jeg leser som at gjelder alle som har Multicom sitt eget "brand") så har jeg fått alle penger tilbake uten spørsmål. Kan ikke se at de har trukket meg for returportoen engang, selv om jeg brukte retur-pakkelappen de sendte med for enkel retur. Pengene var tilbake på min konto ca 1 uke etter at jeg sendte pakken i retur. Så i dette tilfellet får Multicom to tomler opp for god service.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...