Gå til innhold

Class stil?


Uer1000

Anbefalte innlegg

Jeg er en 15 år gammel gutt, som er svært opptatt av klær og mote. Jeg vil si at jeg har "class" stil. Ikke soss, men jeg liker å bruke penger på klær osv. Det som likevel irriterer meg er at det er svært få på samme alder (ihvertfall i Bergen) som har en samme eller tilsvarende stil. Skulle gjerne sett at det var flere som hadde en "classy" stil. Så er det noen i Norges land i aldersgruppen 13-19 som har classy stil?

Legg gjerne ved bilde av deres egen stil. :)

 

zelmerlof-1_556168img699.jpg

 

Et inspirasjonsbilde :)

Endret av r2d290 waits for Obi-Wan
Fikset bildet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke litt i overkant harry å gå rundt og si at man har en "class stil"? For all del, det er flott at du ønsker å kle deg klassisk og pent, men det å slenge om seg med harrye uttrykk vil ikke hjelpe deg.

 

De aller fleste her inne liker å kle seg pent og deler nok også ditt syn på at folk generelt kler seg for dårlig, og det er vel også nok av folk her som er i videregående-alder. Let litt rundt på forumet, så vil du nok finne mye god informasjon :-)

Lenke til kommentar

Er det ikke litt i overkant harry å gå rundt og si at man har en "class stil"? For all del, det er flott at du ønsker å kle deg klassisk og pent, men det å slenge om seg med harrye uttrykk vil ikke hjelpe deg.

 

De aller fleste her inne liker å kle seg pent og deler nok også ditt syn på at folk generelt kler seg for dårlig, og det er vel også nok av folk her som er i videregående-alder. Let litt rundt på forumet, så vil du nok finne mye god informasjon :-)

Takker for informasjonen. Har nå sett meg litt rundt på forumet, og skjønner hva du mener. Kanskje jeg skal roe meg ned ved bruken av "classy" stil. Blir nok litt harry:)

Lenke til kommentar

Hvis en blazer tilfredsstiller gutten og han føler at det er hans stil så er det ingen som kan komme å nekte han det! Det er hans stil og han føler seg vell i det. Om folk rundt han kanskje syntes at det blir litt for voldsomt så er det helt normalt for han. Da skal han bare glemme de folkene rundt seg og bare kose seg med den stilen han har! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg takker virkelig for støtten deres! :) Jeg bruker ikke blazer hver eneste dag, men bruker det nok 2-3 dager i uken. Ellers bruker jeg ulike gensere med skjorter. Jeg vet det kanskje virker sært og spesielt at en gutt på 15, bruker slike klesplagg, men liker dem svært godt. Kan selvfølgelig roe ned bruken av blazer akkurat, hvis det er det beste? Men vet ikke helt hva annet jeg skal bruke, uten om ulike gensere og skjorter... :hm:

Lenke til kommentar

Om du liker det skal du klart få gå i det, men enig i det mange sier, nemlig at det blir litt for mye.

Gå rundt på skolen i blazer i den alderen, passer ikke helt inn. Med mindre du, som Phelge nevner, går på en britisk privatskole (eller lignende). Kan funke enkelte sammenhenger, men på skolen vil jeg tro det er litt too much.

 

Ellers alltid fint å se folk kle seg etter egen stil.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...