Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fått satt opp en 3570K maskin til å folde Nacl 24/7. :) Tempen med slik I3 (lav, halvparten så stor som normen) kjøler er overraskende bra! ca 60¤C når man folder Nacl 100%. (Aka full).

 

Min 5960X maskin vil være nede litt pga OS reinstall og annet. 

Min sekundær maskin står i en liten kjellerbod med minimal lufting. Tiltross for en lufttemp på 30C der inne nå, så er CPU temp ca 60 (i3 SB med Hyper Evo 212) og 780Ti går sjeldent over 75C. Akkurat nå er den 77 så det er første gang jeg ser den slakker av pga høy varme. 

 

Blir nok litt verre under sommeren men så til høsten bør ikke varme være et problem igjen der inne. Til tross for en lufttemp på 30C

Lenke til kommentar

 

Spennende tid å være GPU-fan, eller hva? GTX 1080 presentert i natt og se hvordan verdien på mine 980Ti faller minutt for minutt :)

SakteTV uten lyd er litt kjedelig. Kan jeg få kommentarspor også?

 

LOL! "Jeg husker når jeg kjøpte min første dedikerte 3D-aksellerator, det var en Diamond Multimedia 3dFX Voodoo og det var i det herrens år 1996. Eller var det 97?" 

etc.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

LOL! "Jeg husker når jeg kjøpte min første dedikerte 3D-aksellerator, det var en Diamond Multimedia 3dFX Voodoo og det var i det herrens år 1996. Eller var det 97?" 

 

etc.

 

 

Hehe jeg husker Voodoo korta ja :)

Hadde ikke råd til det selv, men fikk meg nVidia Riva TNT kort og ny maskin i '99 da (etter å ha brukt en Pentium 75 Mhz maskin i over 3 år...) :D

Lenke til kommentar

Ja ha? Mine 980/ti folder uansett om de er verd 2kr eller 10000.

Hadde håpet på mindre strøm på 1080, men slik er det når de øker med 2milliarder transistorer.

Men om jeg bytter blir det Ti som går ut først.

Ps: Bare nacI nå, for varmt for gpu.

Ps2: Mitt erstatnings kort er på vei. Gikk fra msi til evga sc 980 :) 

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

 

 

Spennende tid å være GPU-fan, eller hva? GTX 1080 presentert i natt og se hvordan verdien på mine 980Ti faller minutt for minutt :)

SakteTV uten lyd er litt kjedelig. Kan jeg få kommentarspor også?

 

LOL! "Jeg husker når jeg kjøpte min første dedikerte 3D-aksellerator, det var en Diamond Multimedia 3dFX Voodoo og det var i det herrens år 1996. Eller var det 97?" 

etc.

 

Jepp da er vi to, men var i 98 om jeg ikke husker feil. Men husker ikke merket.

Det som jeg husker best var da jeg kjøpte nytt lydkort og spilling(starcraft) Ja samme tid ca.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...