Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har det vanskelig


Gjest jente 16

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har to veldig flotte foreldre. De er begge ordentlige mennesker med mange venner og god jobb osv.

Men jeg har fått utrolig mye problemer med dem i det siste.

Jeg har alltid kranglet mye med dem, helt siden jeg var liten var jeg den i familien som var "kranglefant". Mine to eldre brødre var snillere enn meg for å si det sånn.

 

Men poenget mitt er at nå som begge to har flyttet ut, og det bare er meg igjen, går ting nesten rett til helvete, for å være helt ærlig!

De kaller meg så sykt mye stygge ting, og jeg føler meg egentlig forhatt. Jeg vet jo at de elsker meg også, men jeg tror de føler mer hat for meg enn mange foreldre gjør for barna sine. Og med "å føle hat" mener jeg de stunder man er irritert, og virkelig kjenner at man misliker andre personer.

 

Dette forekommer for ofte, og de sier altfor mange stygge ting til meg. Andre eksempler på at de misliker meg er måten vi kommuniserer på. Det er helt nøytralt. Jeg kjenner at jeg ikke bryr meg mer. Før har jeg alltid anstregt meg for å løse opp i problemene våre, men nå..

Jeg bryr meg ikke

 

Vi er uenig i alt for mye, og vi ser alt for mange feil i hverandre

 

Jeg er sikker på at jeg har mye og si for kranglene vi har, men jeg funker rett og slett ikke sammen med foreldrene mine lenger. Jeg vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg. Jeg er bare dritt ass..

 

Hva skal jeg gjøre? Jeg vil så gjerne flytte, komme meg vekk.

Noen mener kanskje at jeg "flykter" fra problemene, men jeg har ikke sjangs til å kunne leve rundt de to menneskene mer.

Jeg vil så gjerne klare meg selv nå. Det er for mye hat i familien min.

 

Få meg vekk, men hvordan

Vær så snill og hjelp meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...