Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp med regler, ang vanskelige foreldrer, å kjøretøy


Anbefalte innlegg

Hei

som dere ser på navne på posten!

Jeg er en gutt på 15, blir 16 om 1mnd!

har tatt oppkjøringa til moped, mangler teorien som jeg tar når jeg blir 16!

 

kjøpte meg en derbi senda 07! å kjøp deler til 12tusen å skrudd hele sommer! den er perfekt! feilfri!

 

men så va æ å kjørte ulovelig i byen, lørdags kveld! hadde 1 person på, som hadde 1.7 i promille, å æ hadde 60km i 30sonen, når snuten blinka at æ sku stopp, stoppa æ å sprang som faen! de tok ikke meg, men de tok kompisen min, og som eier mopeden! jeg kjørte pga han drakk! men de kom hjem på døra å tok promille test! hadde 0! jeg hadde jo ikke drukke!

 

JEG HADDE FLAX SOM FAEN! slapp unna med en advarsel! sku egentlig ha 5yusen i bot, og 2årsutsettelse!

 

MEN NÅ KOMMER VI TIL DET JEG HAR FÅTT PROBLEM MED!

Mamma og Pappa er skilt, pappa bor i sørnorge og jeg å mamam i nord!

jeg kjøpte mopeden nede hos pappa, å den er registrert på meg! begeg foredre skrev unner på at jeg kunne eie kjøretøy!

Men pappa er STRENG, han sier pga jeg ikke fikk straff hos politie får jeg det hjemme! han sender ikkke mopeden min opp til nord her jeg bor, før til sommeren! men får lappen om 3-4uka!

Er det noen mulighet, jeg kan få mopeden i mot hans vilje? den er registrert på meg, kjøpekontrakten er det jeg som skrev under, jeg er eier! men er jo bare 15 og blir 16 om 1mnd!

 

uansett hvor vannvittig det er, hvordan kan få hentet den i mot hans vilje? det er jo min, har betalt for mine egene penger osv! faen brukt en hel sommer på å fix! den er sån som jeg vil ha den! bruk lang tid! så håper noen kan hjelpe meg!!

 

Mvh Magga.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...