Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser ut til at vi foreløpig blir 5stk. med MC som møter opp til lørdagen og mest sannsynlig blir det flere.

 

Setter pris på om vi kanskje kunne finne et klokkelsett samt oppmøtested slik at jeg kan formidle dette videre :)

 

Men det er fortsatt værforbehold. Regner det så kommer nok ingen av oss, og hvis jeg ikke har fått sykkelen innen lørdag så dukker vertfall ikke jeg opp, men de andre kommer nok hvis været er OK :)

Lenke til kommentar

Jeg ser den... Jeg bumper tråden om ett par dager hvis jeg ikke hører noe mer så tar vi det derfra. :)

Jeg ser været ser litt mer lovende ut på lørdag nå, og selv om det kan endre seg, så ser det litt lysere ut...

 

Så skal vi/dere kanskje bli enige om en tid som passer best, samt et egnet oppmøtested?

Mitt forslag er ca kl. 12:00... ?

Lenke til kommentar

Vi er fortsatt 4stk. som har bekreftet oppmøte hvis været ser bra ut. Som sagt dukker det sikkert flere opp hvis været faktisk blir bra.

Slik det ser ut nå vil jeg si det er 50/50 sjanse. Det er meldt store mengder regn frem til lørdag kl. 14:00 og etter det skal det faktisk bli sol og opphold.

Men så lenge oppmøte er klokken 12:00 så kan det bli en våt fornøyelse. Men været kan jo fortsatt endre seg, så vi får se...

Blir til at jeg gir beskjed her i tråden sent fredag kveld eller grytidlig lørdag morgen om vi dukker opp eller ikke.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...