Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Langhelg i Bucuresti midt i November :)

Spennende destinasjon, men synes det er en måned for sent på året for å reise dit. Tirana/Albania som også kan anbefales var som en god norsk juni da jeg var der midt i november i fjor.

 

Jeg er også enig at det er litt sent med tanke på temperatur, men var det noe annet? Forholdene her gjorde at det ikke var mulig før. Men gjennomsnittstemperatur i Bucuresti gjennom November måned skal ligge på ca. 10C så jeg kommer ikke til å lide noen nød, har ennå ikke lagt vekk shortsen så

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

New Zealand (nordøya), deretter Gold Coast over jul etterfulgt av nyttår i Sydney. Har fortsatt ca 5 dager igjen før jeg burde komme meg tilbake til Norge og forelesninger. Vurdert sørøya på NZ, men det kan virke som om blir litt snaut med tid pga usikkerhet rundt fly (standby billetter). Andre ting jeg vurderer er andre steder i Australia (Melbourne, Perth. Brisbane, vet ikke helt hva som er "best"), SIngapore er også noe jeg vurderer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest medlem-169651

Selv går reisen tilbake til Japan. Gleder meg. Satser på 6-7 ukers opphold der nede denne gangen.

 

Mitt favorittreisemål!

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

 

Selv går reisen tilbake til Japan. Gleder meg. Satser på 6-7 ukers opphold der nede denne gangen.

 

Mitt favorittreisemål!

Hva skal du innom?

 

Om du liker Japan bør du også prøve sør-Korea som ikke er for forskjellig.

 

Planlegger faktisk en båttur over fra Fukuoka til Sør Korea. Skal bo i Hiroshima-området og pendle litt til Tokyo, Osaka og Kyushu.

Lenke til kommentar

Planlegger faktisk en båttur over fra Fukuoka til Sør Korea. Skal bo i Hiroshima-området og pendle litt til Tokyo, Osaka og Kyushu.

Hadde ikke så god til da jeg var i Hiroshima så jeg fikk ikke med meg Miyajima, en skikkelig brøler.

 

Følg også med på (religiøse) feiringer med opptog i regionen. Har ikke klaffet de raske turene jeg har vært i Japan, men traff på det i Korea og det var en utrolig opplevelse.

 

IMG_3477.JPG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...