Gå til innhold

Har du flydd med sas i det siste ?


Fill

Anbefalte innlegg

Hei ! Noen som har flydd med sas i det siste men ikke bruker eurobonus ?

Jeg har nemlig registrert en del billetter i et annet bonusprogram og det angrer jeg på og får ikke gjort de over til sas. Noen som har noen billetter som de ikke har registrert som jeg kunne registrert ?

 

Hadde satt pris på det ! Trenger fire for å bli sølv og perioden går ut til nyttår.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han mener nok fire reiser. En reise oslo-bergen gir typisk 500 poeng for sas go.

 

Problemet kommer når man skal registrere poeng på ett kort, mens reisen står i et annet navn enn kortet. Mulig det kan løses via telefon til sas kundesenter, det går ihvertfall ikke via nettsidene.

Da er det mer sannsynlig at sas kan flytte poeng/reisen fra en star alliance partner til det ene kortet ditt. Men det har jeg aldri testet.

Endret av Pop
Lenke til kommentar

Sølvkortet gir deg bare adgang til fasttrack og lounge i sommer- og juleferie sånn ca, uten at jeg helt husker eksakt dato. Gullkortet gir deg fri tilgang året rundt.

 

Jeg har år hvor jeg reiser mye gjennom jobb, og andre hvor jeg ikke reiser like mye gjennom jobb. Husker ikke helt hva jeg har opptjent nå, men ser at det å kjøpe seg opp fra 0 til 50 000 poeng (altså kjøpe gullkortet) koster 1500 euro om jeg ikke har regnet helt feil !!

 

http://www.sas.no/eurobonus/opptjen-poeng/kjop-poeng/

 

..verdt å merke seg at dersom man kjøper "rett" billett hos SAS, så er lounge og fasttrack inkludert i billetten. Man kan ta med seg en, og kun en, venn både gjennom fasttrack og inn i loungen pr. kort/billett.

Endret av BareGjest
Lenke til kommentar

Ja, det kunne jeg gjort men har ikke behov for det, og da blir det litt unødvendig. Nå har jeg vært en tur og mangler kun EN flyvning, om noen kunne vært så veldig snille og gitt meg det, hadde jeg blitt glad ! :)

 

Alt jeg trenger er et bilde av boarding passet (det man får på flyplassen)

Lenke til kommentar

Mangler du bare én tur trenger du vel gjerne mindre enn 1000 grunnpoeng, og det kan du lett kjøpe hos SAS. http://www.saseurobonusshop.com/loyrewards/productdetails.do?productCode=PRD14452&categoryCode=SHPCAT316&selectedSortType=FEATURED#.VFkA4IfbC3c

 

Så er jo spørsmålet om du har 15.000 ekstrapoeng liggende på lur. Du kan alltids kjøpe 16.000 ekstrapoeng for 580 euro, men det er en rimelig stiv pris for et sølvkort.

Lenke til kommentar

 

Pop: Det med navnet skal nok kunne løses.

Dokumentforfalsking vil de raskt oppdage om det var planen din.

 

 

Det var selvfølgelig ikke det som var planen.

 

Mangler du bare én tur trenger du vel gjerne mindre enn 1000 grunnpoeng, og det kan du lett kjøpe hos SAS. http://www.saseurobonusshop.com/loyrewards/productdetails.do?productCode=PRD14452&categoryCode=SHPCAT316&selectedSortType=FEATURED#.VFkA4IfbC3c

 

Så er jo spørsmålet om du har 15.000 ekstrapoeng liggende på lur. Du kan alltids kjøpe 16.000 ekstrapoeng for 580 euro, men det er en rimelig stiv pris for et sølvkort.

 

Mangler mer enn 1000grunnpoeng, men har 9 kvalifiserte flyvninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...