Gå til innhold

Er det mulig å bytte produktet på et komplett pick up point?


Anbefalte innlegg

Jeg fikk en ny mus til bursdagen, corsair m60 som var bestilt fra komplett. 3 timer etter jeg hadde beggynt å bruke den klikket hele tingen, når jeg beveger musen flytter den seg sykt hakkete med store mellomrom bortover skjermen. JEg har prøvd dette på 2 datamaskiner og avinstralert og instralert driverene. Istedenfor å sende musen inn og vente 1 uke, kan jeg ta den med til et pick up point komplett og bytte den i en ny mus som ikke er ødelagt? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg vet så er det bare varer som er bestilt på pick-up point. Tvilsomt at de har noe slags lager for andre ting.

 

Fra komplett sin side:

 

Retur

I tillegg til å hente dine ordre kan du levere inn returer ( se www.komplett.no/retur). Du kan på forhånd søke om retur av ditt produkt via vår infoside, dette vil medføre raskere betjening ved innlevering.

 

Så de må nok sende musa tilbake til hovedlageret

Endret av Elusive666
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...