Gå til innhold

"Gulfkrigen" Gulftown og Radeon 5XXX testes i Norge


Anbefalte innlegg

Endelig kom tråden ja :D

 

Gleder meg til ENDA flere bencher :mrgreen:

 

Snakk om xeon w3680 cpu... Samme som gulftown i7.

Originally Posted by eva2000

you're forgetting there's B1 versions of ES cpus as well

 

B0 = step 1 = much higher failure rate due to high voltage and high leakage like A0 = step 0

B1 = step 2 = less leakage and rock solid at high vcore so hard to kill even at 2.0v

 

B1 step 2 are the ones to look out for. You'll be seeing B1 step 2 ES cpus come soon

 

Så lenge det funker... :p

 

http://forums.overclockers.com.au/showthread.php?t=834109

 

A0 revisjon som din Minhund:

 

http://forums.overclockers.com.au/showpost...mp;postcount=28

 

 

Kanskje jeg må finne en xeon W3680. Eneste single xeon 6core jeg har funnet som funker i x58 kort.

 

akkurat det med leakage er det vi VIL ha.. mer leakage = høyere klokk :D

 

uansett minhund, nydelig at du fikk tak i en slik en..! pene scores, og det virker som den holder seg kjøling og god under blokken din. 70C maks på 1.46v er ikke så ille.

 

har du tatt deg bryet med å lese på cpuen hvilken kode denne er? hvis dette er en Q3FE, så ville jeg tatt det VELDIG med ro i svingene, disse cpuen klokker noe inne i h e l v e t e pga syk leakage, MEN de dør fortere enn bananfluer.

 

du kan regne med 6GHz i vantage med denne cpuen på nitro hvis det er en Q3FE... :D

 

Q3FE er også kjent for å klokke dårligere på vann enn andre gulfer, men tar igjen alt på nitro.. perfekt skalering og mer eller mindre NULL coldbug.. :D -196C null stress ;)

 

Haakon

Det ER en Q3FE **DP** så jeg har veldig lyst til å slenge den på nitro så send meg en PM.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kan se ut som om **DP** skal få lov til å lære meg extrem klokking ja. Jeg får være tilskuer og håndlanger håper jeg. :p

 

nå har jeg tatt en telefon eller to, og kommer til å få alt vi trenger midt i neste uke.. lukter en liten bench i kjelleren her fredag kveld f.eks Morten?

Lenke til kommentar
Det kan se ut som om **DP** skal få lov til å lære meg extrem klokking ja. Jeg får være tilskuer og håndlanger håper jeg. :p

 

nå har jeg tatt en telefon eller to, og kommer til å få alt vi trenger midt i neste uke.. lukter en liten bench i kjelleren her fredag kveld f.eks Morten?

HMM her må det skrives søknad til fruen kjapt :!:

Det kommer sikkert til å koste meg noen kr på et kjøpesenter på lørdag men det er det verdt. :yes:

Endret av minhund
Lenke til kommentar

okey okey..

 

jeg har ikke rukket å hente ln2 tanken min, men regner med at jeg får fikset dette i morgen. fylling av denne hjelper knopflerbruce meg med til uken. planen er da at nitroklokkingen av 980 skal skje på fredag. mange har meldt sin interesse for å se på, og personlig er jeg ikke veldig interessert i at 5stk står og SER på at minhund/jeg klokker. derfor maner jeg dere til å ha med hw selv som dere kan klokke på.

 

egentlig har jeg ganske greit med plass her nede i "hallen" min, bare flytter bort pa høyttalere osv.. jeg har utstyr til en rig, dvs at hvis dere skal klokke her, så må dere ha med skjerm/tast/mus.

 

kan være jeg spør sjefen om å få låne en i5 clarkdale, så kan vi få testet litt super pi 1m. dette krever sannsynligvis litt pr, så det må komme digitalimpuls.no til gode.

 

Haakon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...