Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

 

En fristende tanke... Kan se an om det passer! (Har jo evt Sigma DP1en, så da kan jeg rekke å ta 4 bilder på en dagstur i det minste) Er jo for øvrig på utkikk etter E-M5 + div objektiver nå som D700 mm. sakte men sikkert forsvinner ut - og låner gjerne noe MFT utstyr for å komme meg inn i denne nye verdenen om noen er villig til det. Sendte unna Samyangen og D700 idag, og forhåpentligvis 24-70en i påsken, så er det bare litt igjen etter det. :) Får se hvor fort jeg klarer å få nytt hus + objektiver på plass!

 

4 bilder var noe snaut :D Trodde kameraet klarte i hvertfall 10 på et batteri ...

 

Det ble en E-M5 på meg og dama (på deling :) - den som trenger god høy ISO bruker den); så det er mulig å prøve ut den litt på treff. Har en del objektiver også, så det mulig å teste ut en del da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

4 bilder var noe snaut :D Trodde kameraet klarte i hvertfall 10 på et batteri ...

 

 

Det ble en E-M5 på meg og dama (på deling :) - den som trenger god høy ISO bruker den); så det er mulig å prøve ut den litt på treff. Har en del objektiver også, så det mulig å teste ut en del da.

 

 

Du glemte å regne inn hvor lang tid det tar før du kan ta et nytt bilde.  :D

 

Takk for tilbudet. Kan se an når det blir treff, så kan vi evt prates videre om det på pm. :)

Lenke til kommentar

Ja, det bør være mulig :)

 

Har du noe forslag til dato?

Har ingen konkrete forslag, men jeg er åpen for det meste bortsett fra førstkommende helg.

 

For den som er interessert tar jeg med både E-M1 og E-M5 + div for den som vil prøve :)

Lenke til kommentar

 

Det var ergelig - hvor lenge skal du være i Tigerstaden?

 

 

31-7. Der 31, 2 og 7 trolig er de dagene det passer dårligst med et treff. Får se hva som passer for de andre potensielle deltakerene her når de får svart. Kan jo håpe på at det klaffer allikevel :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...